Jvslooten schreef:Prima! Zou je wat meer willen vertellen over die vloek tot in het tiende geslacht? Het hele idee is namelijk een beetje nieuw voor mij..
Er is zo'n tekst dat Hij de ongerechtigheden van de vaderen bezoekt tot in het vierde? geslacht. Bij mij zijn ze voor de zekerheid tot in de twintigste doorgesneden.
Je kunt wel zeggen dat een zoon de ongerechtigheden van de vader niet draagt, ik geloof ook niet dat God me vervloekt om iets wat een voorvader deed, maar ergens kan iemand de deur open hebben gezet voor demonie en dat blijft het geslacht lastigvallen, tot je het verbreekt. Bepaalde erfelijke ziekten en verslavingen die de geslachten doorgaan kunnen wijzen op een vloek.
Mijn opa zat bij de Rozekruizers en daar spreken ze vervloekingen uit over het nageslacht. Ik wist gewoon dat er een vloek was, maar niemand nam het serieus en ik moest niet zo zeuren. God gaf me er een droom over. ik heb het zelfs op zo'n occulte Rozekruizerssite opgezocht. daar hadden ze een inwijdingsritueel van : the womb is a tomb en ik had zojuist 2 miskramen gehad, bij het tweede kind ging het bijna fout met 23 weken, maar dat liep goed af omdat de hele gemeente ging bidden en bij het derde kind had ik weer bloedverlies vanaf het begin. Toen werd die vloek verbroken en het stopte acuut, dezelfde dag.