Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor schelpje3 » 05 nov 2013 16:54

Wat een kanjer TJ d:)b d:)b d:)b
Het ziet er echter van hieruit uit als een tropische cocktail :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 nov 2013 17:04

smaakte het dan ook maar zo :lol: :wink:

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 05 nov 2013 17:21

Tot wat voor leeftijd kun je kinderen zaken verbieden of verplichten?

Nu al discussie met oudste (16) over vuurwerk. Komt vrijdag binnen dus zo illegaal als wat. Kan mijn kind aangeven bij de politie, maar dat is ook zo wat. Ik wil die rotzooi niet in huis hebben maar het komt dus wel in huis en ben ik strafbaar. Hij werkt zich de blubber dus het wordt allemaal netjes betaald.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 nov 2013 20:26

Antwoord van mijn man: mijn huis, mijn regels zolang ze bij mij wonen, dus inleveren. Jammer van het geld, doet hij het in ieder geval de volgende keer niet weer. Daarnaast ben je medeplichtig aan een strafbaar feit door het in je huis toe te staan. En je hebt nog meer kinderen, wat als er iets mee gebeurt? Het zijn waarschijnlijk geen sterretjes die hij gekocht heeft.
Mag hij het wel houden als hij een geweer heeft gekocht?

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 05 nov 2013 21:03

@ ajl; hoe zijn je eerste werkdagen gegaan?? Lukte het om de kleine achter te laten? Ben je er nog uitgekomen met kolven? Deze keer gaat de borstvoeding volgens mij best goed of niet?

@ Tj; heftig maar misschien wel goed dat er nu eindelijk een diagnose is gekomen (al weten ze het nog niet 100% zeker) Sterkte in de trajecten die jullie ondergaan! Pfff, die maizena ziet er nu super uit om te eten/drinken...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 nov 2013 21:13

@ juffiejuf Ik vind het altijd vervelend om ze het eerste jaar achter te laten. Daarna spelen ze wat meer en rommelen ze met de andere kinderen, maar zo'n kleintje is toch anders. Ik merk ook dat hij mij wel mist.
Borstvoeding loopt inderdaad erg goed. Het is nog nooit zo lang goed gegaan. De vorige keren was er gewoon altijd wel wat, overproductie, borstontstekingen, etc. Volgens mij heb ik nu pas de kennis om goed bv te kunnen geven. En wat ik in ieder geval geleerd heb, is om niet bij te voeden met fv. Dat is echt de doodsteek voor bv, bij mij althans.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 nov 2013 21:28

volgens mij kan hij niet tegen maizena :( :( .. vanavond werd hij weer gillend en schoppend wakker ... au au au riep hij :( .... gister had hij niet gehad en toen sliep hij rustig

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 05 nov 2013 23:19

Moet zijn lichaam niet heel erg wennen dat er nu meer van de glucogeen? binnenkomt? Zou het daarvan komen dat hij pijn heeft en niet lekker is, zou wel als eerste bij mij opkomen. Misschien eens aan de arts vragen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 nov 2013 09:28

Ja ik weet niet.. Heb gebeld en ze gaat overleggen met de arts en dan word ik vandaag teruggebeld!

Huis
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Huis » 06 nov 2013 09:53

Ach wat sneu TJ! Hopelijk heeft de arts een goede tip/ oplossing.

Sterkte met je mannetje! Verwen m maar lekker ;-)

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 06 nov 2013 10:21

Vorig jaar was het ook hier in huis maar ik had er niets van gemerkt. Gewoon goed verstopt. Ergens moest ik wel ontzettend lachen over de effecten die het had, hoe gigantisch het knalde. Hij ging er voorzichtig mee om, stak het aan en rende 100 mtr weg zodat hij het zelf bijna niet zag. Niet dat ik het daarmee goedkeur hoor, zeker niet. We hebben zeker nog meer kinderen en de jongeren probeert hij allemaal te pushen wat hij moet kopen voor hen wat ze leuk vinden. Hij is gewoon dom en doet dom en er is niet tegen in te praten. Hij heeft gelijk.

Nu niet over mij heen vallen dat ik mijn kind dom noem want dat is ook gebleken uit onderzoeken.

Dus, als ik het nu vind gooi ik het in de kliko?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 nov 2013 17:16

Ik zou niet graag 2 maanden lang (illegaal) vuurwerk in mijn huis hebben zeg, wat een risico...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 06 nov 2013 18:43

Ook al is hij 'dom', ik zou het niet accepteren. Natmaken en in de kliko lijkt mij de beste optie, misschien leert hij daarvan.
En hem proberen weerbaarder te maken. Nu zijn het zijn jongere broertjes/zusjes die hem pushen, straks is het een crimineel die hem wat laat doen.

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 06 nov 2013 18:57

Nee hij pusht de jongere kinderen in het gezin wat hun hebben willen, dan koopt hij dat voor hun.
Zogenaamd dan, maar hij wil het gewoon zelf hebben.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 nov 2013 19:28

Jess schreef:Nee hij pusht de jongere kinderen in het gezin wat hun hebben willen, dan koopt hij dat voor hun.
Zogenaamd dan, maar hij wil het gewoon zelf hebben.

hoe heftig..... Zit je niet enorm met je handen int haar! zo regelmatig!!
sterkte! is haast meer op zn plek dan succes!!

Terug naar “Archief”