noah schreef:Boerin: Als je rond de 1000 euro verdiend zit je het beste w.b toeslagen enzo.
Verdien je meer dan krijg je dat minder aan toeslagen. Verdien je minder krijg je zo weinig toeslag dat je t weer niet breed hebt.
Vraag anders een vriendin of vriend die wel goed is in dat soort dingen en ga een avondje samen zitten. Dan is t eenmaal gepland, mooie stok achter de deur en de moeite waard om de komende jaren op vooruit te kunnen!
p.s. ik moet ook mijn huis uit binnen twee maanden, geeft mij ook stress, heb ook nog niets anders. Maar ik doe er alles aan om wat te vinden, en het troost mij dat God allang weet waar mijn volgende huisje staat...
p.s bij meer vermogen dan 50.000 euro wordt je gekort op je toeslagen, staat ook op de website van de belastingdienst heb ik opgezocht..
Oh bedankt! Nou zoveel zullen ze me niet meegeven en dan heb ik geen inkomen meer, dus ik vraag het nu gelijk aan.
Ik sprak laatst met iemand en ze zei: Ach, God heeft allang een huis voor je. Ik kan er wel een krijgen via direct wonen, maar dacht dat ik geen huursubsidie kreeg en het is vrij duur. Maar als ik dan toch huursubsidie kan krijgen, regel ik die gewoon. M'n ex verhuist nu deze week en vanaf volgende week gaan de kinderen daar naar school. Per 1 december heb ik m'n huur opgezegd. Via de woningbouw kon ik misschien wat krijgen 10 km verderop, maar ik heb geen auto, lijkt me niks elke ochtend met de bakfiets naar die school. Even kijken of er nog wat komt, anders ga ik maar voor safe en regel dat huis via direct wonen.