Ik lees toch echt: 2 (spijker) + 2 (witte) + 1 (zomerstreepjes) + 3 (korte) = 7.
Maar ik ben het met je eens dat er wel wat te kiezen moet zijn hoor, ben alleen niet van plan om de helft van mijn kledingkast mee te nemen.

Moderator: Moderafo's
Basilica de San Francisco El Grande (2)
Castillo de los Mendoza (4)
Catedral de la Almudena (5)
Centro de Arte Reina Sofía (6)
Congreso de los Diputados (7) zaterdagmorgen open
Iglesia de San Andrés (12)
Jardines de Sabatini (13)
Klooster van de Descalzas Reales (15)
Monasterio de El Escorial (16)
Museo del Prado (20)
Museo Thyssen-Bornemisza (22)
Palacio Real (25) elke eerste woensdag van de maand wisseling van de wacht...
Parque de El Capricho (26)
Plaza de Cibeles (27)
Plaza de la Villa (30)
Real Jardín Botánico (37)
Retiropark (38)
Windmolens van Campo de Criptana (44)
Meestal zijn dames in ieder geval wat rustiger...
mw schreef:Zeg dat niet te snel![]()
Hoe langer ik erover nadenk en aan het zoeken ben, des te meer zie ik de voordelen van eerder genoemd huis in.
Dit scheelt inderdaad per stad, maar ik heb het nog even nagekeken en het blijkt 14,40 euro te zijn [maar er is sowieso geen plek meer].DDD schreef:Maar heel erg bedankt voor de tips. Ik heb wel eens in een hostel in Barcelona geslapen, met acht personen op een zaal, maar dat was toch aanzienlijk duurder dan 12,50.
Ik zal spoedig wel even een leuk lijstje proberen te maken...DDD schreef:Een website of adres van de locaties zou natuurlijk geweldig zijn. Niemand van ons spreekt Spaans dus googlen is best lastig.
Ik heb ook in Hostels geslapen in verschillende steden en ik heb tot heden gelukkig [nog] geen luidruchtige mensen meegemaakt, op snurkers na dan.DDD schreef:In Berlijn heb ik een nacht in een hostel doorgebracht, deels ook wel geslapen, maar dat was toch geen onverdeeld genoegen. Zelfs met vier mensen op een kamer kan het heel luidruchtig zijn.
Wacht maar tot het nacht is, dan is het toch best koud!DDD schreef:Maar het is in Madrid nu rond de 20 graden dus zo koud is het niet. Precies goed zou ik zeggen;-)
In dat geval raad ik je aan naar een opera te gaan in het Teatro Real [ligt pal tegenover het paleis] - als je namelijk jonger bent dan 30 dan krijg je 90% korting [mits je zo'n 2 uur van te voren kaartjes gaat kopen, waar meestal wel een aardige rij voor staat (maar meestal zijn er nog wel kaartjes over)]. Even kijken dus of er iets is!DDD schreef:Ik ga zelf nooit uit, (ja, naar het concertgebouw;-) ) maar als de anderen zoiets een keer willen dan laat ik me verrassen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten