jamillah schreef:Beterschap
ja dank je

Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Beterschap
ik ben inderdaad astmatisch, maar heb er dusdanig weinig last van. Heb niet eens pufjes in huis! Omdat ik astmatisch was vanaf ongeveer m'n 12e ben ik in het systeem gezet om de prik te halen. Ik heb met de assistente overlegd of het verstandig was. Zij vond het prima als ik m niet ga halen. Was ik dusdanig wel een risicogroep dan had ze heus wel geadviseerd om m alsnog te halen denk ik...*Annet* schreef:@Kwebbel:
jij postte wel een dat je astma had, dus je bent een risico groep voor de Mexicaanse griep.
degenen die in de zorg werken krijgen ook een oproep, dat doe jij toch ook?
kwebbel schreef:Dat wil niet zeggen dat ik er maar aan moet doodgaan doordat ik gebrek aan kennis heb (zoals jij eerder aangaf in een reactie)
Sorry je hebt dit gezegd:*Annet* schreef:kwebbel schreef:Dat wil niet zeggen dat ik er maar aan moet doodgaan doordat ik gebrek aan kennis heb (zoals jij eerder aangaf in een reactie)
ik weet niet waar ik dit gezegd heb, heb het topic er nog es op na gelezen.
Je haalt 'm niet, omdat je niet voldoende weet? Letterlijk sterven door gebrek aan kennis?"
wat haal ik door elkaar dan?*Annet* schreef:je haalt dus echt een en ander door elkaar, Kwebbel. Ik twijfelde juist of ik hem wel of niet moest gaan halen maar heb inmiddels een besluit genomen.
Dat wil niet zeggen dat ik er maar aan moet doodgaan doordat ik gebrek aan kennis heb (zoals jij eerder aangaf in een reactie)
Ooooo neem me niet kwalijk! Welgemeende excuses !*Annet* schreef:Dat wil niet zeggen dat ik er maar aan moet doodgaan doordat ik gebrek aan kennis heb (zoals jij eerder aangaf in een reactie)
Dat ik de persoon ben die bovenstaande quote heb gepost. Ik denk dat je 2 personen door elkaar haalt, zoals MW ook al aan gaf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten