meisje20 schreef:ik had alles verwacht van een refo site verwacht maar zeker niet dit... dr zijn geen eens woorden voor zoals het hier aan toe gaat! en hoe bedoel je aanvallende reacties...!
dit is niet eens een discussie te noemen we maken mekaar alleen maar zwart. en ik ben zo stoer om de wijste te zijn en er maar van door te gaan, voordat het hier echt de spuigaten uit loopt.
by the way maken jullie het ervan want ik heb volgens mij duidelijk gezegd dat mijn manier ook niet goed was.. misschien dat het dan bij jullie verkeerd over komt?!
Hoi meisje20, als ik alles zo eens terug gelezen heb, valt het mij op dat jij je vaak aangevallen voelt maar dat de rest er wel op in gaat maar zijn mening probeert te delen.
Het zwart maken van mekaar, ging volgens mij maar tussen 2 personen, als je dan kijkt hoeveel mensen er op gereageerd hebben, valt dat alleen maar zwart maken volgens mij wel mee.
Je komt wel een beetje uit de hoogte over door te zeggen dat je er maar vandoor gaat omdat het allemaal niet goed was,
Ik ken je persoonlijk en snap wat je met dit topic bedoelde maar je schrijft het zo anders op en heel erg roeperig alsof jij alleen gelijk hebt.
Probeer de tip die hierboven stond ook eens aan te nemen en eerst eens mee te lezen hoe de manier van discussieren is, voor je oordeel hierover te vellen.
Probeer ook eens wat uitgebreider op te schrijven met wat je bedoeld, want in de gesprekken die we samen hebben gehad, leg je alles veel breder uit met wat je bedoelt en ben ik het daardoor gaan begrijpen, maar hier komt het steeds een beetje vaag over met wat je uiteindelijk nou bedoelt,
succes ermee,
liefs happy mom