sexy voelen mag (ja of nee)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: sexy voelen mag (ja of nee)

Berichtdoor Daphne » 08 apr 2009 09:29

Harm-J schreef:NB.
Jouw opmerking van: "ik zet mezelf er ook bij niet want dat mijn manier van discuseren goed was en op een christelijke manier. is wat mij betreft knap aanmatigend te noemen, en zeker "niet" christelijk"!

Dat vind ik ook.

@Meisje20: Blijkbaar vind je alleen jouw manier van reageren goed en christelijk. De afwijkende mening van anderen vind je alleen maar irritant. Het lijkt of je vindt dat iedereen het maar met jou eens moet zijn. Dit is dus geen discussie te noemen (zo noem jij het). Bij een discussie zet je meerdere meningen tegenover elkaar en daar praat je over. Het is niet de bedoeling dat iedereen jouw 'mening' overneemt.
Bovendien gebruik je absoluut geen (waardevolle) argumenten en ja, dan ben je gauw uitgepraat, want jouw argumenten zijn inmiddels allang onderuit gehaald.
Afbeelding

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 08 apr 2009 09:32

Speedy schreef:Moppelt iets van "wat u niet wilt dat u geschied, doet het ook een ander niet."

:lol:

Klopt, vandaar dat ik in mijn eerdere tekst van: 'ik zet mezelf er ook bij niet want dat mijn manier van discuseren goed was en op een christelijke manier. is wat mij betreft knap aanmatigend te noemen, en zeker "niet" christelijk"! het rode heb weggehaald. Ik wil mij geen oordeel aanmeten over haar mate van Christelijkheid, dat recht heb ik namelijk niet dat recht is m.i. voorbehouden aan God.
Laatst gewijzigd door Harm-J op 08 apr 2009 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 08 apr 2009 09:32

Mensen, kunnen jullie weer terug naar het topic.

Mag ik jullie er aan herinneren hoe jullie ooit begonnen met postings te plaatsen en hoe de hele wereld over jullie soms heen kwam. Laat ieder in zijn waarde en doe het via PB.

Soms kan je door onderhandelingen (die heel duur kunnen uitvallen) resultaat krijgen.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 08 apr 2009 09:45

ik had alles verwacht van een refo site verwacht maar zeker niet dit... dr zijn geen eens woorden voor zoals het hier aan toe gaat! en hoe bedoel je aanvallende reacties...!
dit is niet eens een discussie te noemen we maken mekaar alleen maar zwart. en ik ben zo stoer om de wijste te zijn en er maar van door te gaan, voordat het hier echt de spuigaten uit loopt.
by the way maken jullie het ervan want ik heb volgens mij duidelijk gezegd dat mijn manier ook niet goed was.. misschien dat het dan bij jullie verkeerd over komt?!
Gods geduld is groot maar niet oneindig

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 apr 2009 10:02

Nouja, Meisje20, ik vind jouw reacties helemaal niet vekeerd, maar wel jammer dat het OVERKOMT (ik heb geen idee of het zo is), dat je alleen maar even gelijk wilt krijgen en meer niet. Ik vind deze discussie juist wel op een hele goede manier gaan, en soms heb je dan verschillen van mening. Dat heeft helemaal niets met Christelijke of refo te maken. Ik weet van mezelf dat ik soms een nogal afwijkende mening heb. Ik voel me juist stoerder als ik daar aan vast houd, in plaats van me zo snel aangevallen te voelen. Als jij toch weet dat jouw mening oke is, dan is het toch goed? Maar als je het niet goed met Bijbelse aanwijzingen kunt beargumenteren, dan kun je hem hier beter niet geven.

Ik ben namelijk absoluut geen refo, maar zeer reformatorisch, en verwacht wel een degelijke uitleg van meningen met Bijbelse aanwijzingen. Eerder neem ik geen mening over :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 08 apr 2009 10:18

meisje20 schreef:ik had alles verwacht van een refo site verwacht maar zeker niet dit... dr zijn geen eens woorden voor zoals het hier aan toe gaat! en hoe bedoel je aanvallende reacties...!
dit is niet eens een discussie te noemen we maken mekaar alleen maar zwart. en ik ben zo stoer om de wijste te zijn en er maar van door te gaan, voordat het hier echt de spuigaten uit loopt.
by the way maken jullie het ervan want ik heb volgens mij duidelijk gezegd dat mijn manier ook niet goed was.. misschien dat het dan bij jullie verkeerd over komt?!

Waarmee jij wederom geen antwoord lijkt te geven op mijn eerdere vraag van: Vraagje: 'Wat verwacht jij van een refo-site?
Het enige wat jij wederom "lijkt" te doen, is ageren tegen de posters in dit topic, zonder verder iets te onderbouwen.

Weglopen (Lees: dreigen met stoppen met posten is m.i. niet stoer.) Iets eerlijk uitspreken en proberen te onderbouwen waarom je iets vindt of hoe jij of op basis van iets tot een (gevormde) mening komt wel.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.

Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 08 apr 2009 15:46

ik had meer liefde en respect verwacht van hier.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 08 apr 2009 15:54

meisje20,
Ik heb voornamelijk meegelezen in dit topic, maar nu wil ik je toch wat vragen en ik hoop dat je er antwoord op wilt geven (echt antwoord op mijn vragen en geen alles- of nietszeggende onderwerpen)
Ik vroeg me, naar aanleiding van jouw reacties af waarom je dit topic gestart bent?
Heb je door dat je zelf inderdaad geen antwoord geeft en dat we dit wel gewend zijn op het forum, juist door over en weer op elkaars berichten in te gaan ontstaat er liefde en respect en worden we gedwongen kritisch naar onszelf te kijken?
Weetje, mij valt op dat je allerlei uitspraken doet, maar die niet toelicht of concreet maakt als reactie op andere berichten.
Je 'roept maar wat' (en dit is niet heel aanvallend bedoeld hoor :wink:) en verwacht dat wij het met je eens zijn omdat we ook christelijk zijn, begrijp ik dat goed?
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 09 apr 2009 19:56

em_ma schreef:Wat is voor een man belangrijk om zich sexy te voelen?
Is dat hetzelfde als voor een vrouw? Zoiets als: mooi setje :mrgreen: , mooie kleding, lekker luchtje, haartjes in model, of andere dingen?

Tja als man zou ik hier toch een antwoord op moeten kunnen geven... maar dat valt nog niet zo mee. Ik denk dat voor mij kleding het enigste is. Hoewel ik het dan meer 'lekker in mijn vel' zitten zou noemen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 09 apr 2009 20:07

Tja, een lekker geurtje (Boss Bottled) doet ook wonderen hoor.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 09 apr 2009 20:31

maryem schreef:...
tja die dame heeft gewoon mooie ogen, maar in principe valt er niets te zien..er valt wel wat te raden natuurlijk..maar je weet toch niet wat eronder zit

maar bij moslima's is het gewoon de gewoonte om buitenshuis iets bedekts aan te trekken..en binnenshuis zien ze er heel anders uit, met leuke kleding.. en de haren mooi...het is iets heel normaals

ik was pas een week in Saudi Arabie en het viel me daar op dat in de winkels de etalage poppen strakke spijkerbroeken en truitjes hadden, maar de vrouwen in het openbaar liepen helemaal bedekt in zwart gewaad. Ik wilde nog een foto maken omdat ik het wel een grappige tegenstelling vond, maar toen kwam er een bewaker...

Op de wat luxere plekken zag je ook dat veel vrouwen wel enorm opgemaakte ogen hadden (en dure schoenen en tasjes). Een blote onderarm valt daar prompt onder de noemer sexy ;)

maryem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maryem » 09 apr 2009 21:51

cire schreef:
maryem schreef:...
tja die dame heeft gewoon mooie ogen, maar in principe valt er niets te zien..er valt wel wat te raden natuurlijk..maar je weet toch niet wat eronder zit

maar bij moslima's is het gewoon de gewoonte om buitenshuis iets bedekts aan te trekken..en binnenshuis zien ze er heel anders uit, met leuke kleding.. en de haren mooi...het is iets heel normaals

ik was pas een week in Saudi Arabie en het viel me daar op dat in de winkels de etalage poppen strakke spijkerbroeken en truitjes hadden, maar de vrouwen in het openbaar liepen helemaal bedekt in zwart gewaad. Ik wilde nog een foto maken omdat ik het wel een grappige tegenstelling vond, maar toen kwam er een bewaker...

Op de wat luxere plekken zag je ook dat veel vrouwen wel enorm opgemaakte ogen hadden (en dure schoenen en tasjes). Een blote onderarm valt daar prompt onder de noemer sexy ;)

ja maar het is ook meer dan normaal om dat onder je gewaad aan te hebben, of binnen..wat denk je dan dat ze binnen ook de abaya en niqaab aanhebben

Was laatst met een vriendin van mij die dus ook niqaab(gezichtssluier) draagt, en we waren bij de hunkemuller..zij kocht 1 of ander setje...en je zag echt mensen kijken van :shock:
Terwijl het toch heel normaal is dat een gesluierde vrouw ook mooie lingerie draagt...of misschien keken ze zo omdat ze nooit een vrouw met een gezichtssluier hadden gezien
Juist als je buitenshuis gesluierd bent, vind je het leuk om je binnenshuis leuk te kleden

André

Berichtdoor André » 10 apr 2009 00:16

@meisje20, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je het een beetje vind tegenvallen hoe 'refo' er gereageerd wordt. Ook omdat je nog maar gebruiker bent vanaf 02-04-09.
Zou het misschien een idee zijn om eerst wat meer te lezen op RW voordat je je gruwelijk opwindt over één onderwerp?
Dan krijg je misschien ook een beter beeld of je je hier sowieso thuis voelt, of niet?

In het subforum 'Stel je voor' kun je ook zien hoe divers de gebruikers zijn, bijvooebeeld door te kijken van welke kerkelijke gemeenten men lid is.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 apr 2009 06:37

Mortlach schreef:
Marnix schreef:Dat is een feit, hoe strikter men er in is, hoe eerder iemand dat wat je wel ziet weer verleidelijk vindt. Vroeger waren er mensen die vonden dat een stukje blote arm of kuit al verleidelijk was. En in Nieuw Guinea worden de Papoea-mannen niet meer opgewonden van een paar blote borsten. En dat geeft inderdaad al aan dat de zonde niet zozeer in de kleding zit als wel in de mens zelf.

In Victoriaanse tijden waren er speciale rokken voor tafelpoten; mannen zouden eens verhit raken door de verleidelijke vorm van de naakte tafelpoot.

:lol: :lol: :lol:

happy mom
Mineur
Mineur

Berichtdoor happy mom » 14 apr 2009 09:02

meisje20 schreef:ik had alles verwacht van een refo site verwacht maar zeker niet dit... dr zijn geen eens woorden voor zoals het hier aan toe gaat! en hoe bedoel je aanvallende reacties...!

Hoi meisje20, als ik alles zo eens terug gelezen heb, valt het mij op dat jij je vaak aangevallen voelt maar dat de rest er wel op in gaat maar zijn mening probeert te delen.
Het zwart maken van mekaar, ging volgens mij maar tussen 2 personen, als je dan kijkt hoeveel mensen er op gereageerd hebben, valt dat alleen maar zwart maken volgens mij wel mee.
Je komt wel een beetje uit de hoogte over door te zeggen dat je er maar vandoor gaat omdat het allemaal niet goed was,

Ik ken je persoonlijk en snap wat je met dit topic bedoelde maar je schrijft het zo anders op en heel erg roeperig alsof jij alleen gelijk hebt.
Probeer de tip die hierboven stond ook eens aan te nemen en eerst eens mee te lezen hoe de manier van discussieren is, voor je oordeel hierover te vellen.
Probeer ook eens wat uitgebreider op te schrijven met wat je bedoeld, want in de gesprekken die we samen hebben gehad, leg je alles veel breder uit met wat je bedoelt en ben ik het daardoor gaan begrijpen, maar hier komt het steeds een beetje vaag over met wat je uiteindelijk nou bedoelt,

succes ermee,
liefs happy mom

Terug naar “Archief”