Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:dat ook... maar zelf persoonlijk vind ik dat weinig afdoen van het feit... dat het je kind is!
al zag ze er niet uit.. as het ziekenhuis in ziekenhuis uit.. turulijk wil je anders, en zou je wensen dat het goed was... maar ik denk zelf persoonlijk dat ik er nog super trots en blij mee was!
paprikameisje2 schreef:dat ook... maar zelf persoonlijk vind ik dat weinig afdoen van het feit... dat het je kind is!
al zag ze er niet uit.. as het ziekenhuis in ziekenhuis uit.. turulijk wil je anders, en zou je wensen dat het goed was... maar ik denk zelf persoonlijk dat ik er nog super trots en blij mee was!
liefie schreef:paprikameisje2 schreef:dat ook... maar zelf persoonlijk vind ik dat weinig afdoen van het feit... dat het je kind is!
dat waren ze ook voor hun hoefde die operatie ook helemaal niet. Dat is alleen gedaan omdat ze waarschijnlijk niet goed kon praten anders. Maar er hangt juist een foto van hun dochter met hazenlipje in de huiskamer gewoon omdat hoe ze er ook zag zo mooi was!
MissF schreef:Maar of ons kindje geen of wel een schisis heeft hoef ik ook niet van tevoren te weten. Wij hebben die niet in de familie (ja, via een aangetrouwde oom, maar dat telt niet). Dus zoiets hoef ik echt niet van tevoren te weten.
Al zijn er wel weer dingen die ze op kunnen sporen die in de baarmoeder al behandeld kunnen worden. Da's wel weer een voordeel...
Memmem schreef:MissF schreef:Maar of ons kindje geen of wel een schisis heeft hoef ik ook niet van tevoren te weten. Wij hebben die niet in de familie (ja, via een aangetrouwde oom, maar dat telt niet). Dus zoiets hoef ik echt niet van tevoren te weten.
Al zijn er wel weer dingen die ze op kunnen sporen die in de baarmoeder al behandeld kunnen worden. Da's wel weer een voordeel...
Mijn zwager heeft een ernstige schisis. Maar ze hebben bij beide kinderen geen 20 weken echo gedaan omdat ze niet bij voorbaat zich al zorgen wilden maken. (ze hebben 2 gezonde kinderen gekregen)
Veel ernstige afwijkingen komen ook op een andere manier aan het licht. Te langzaam of te snel groeien, te veel vruchtwater o.i.d.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten