Moderator: Moderafo's
Ghehe...wat denk je van niet-reformatorische mensen? Die raken net zo goed zwanger hoor...Alleen lijkt dat minder dramatisch, om het zo ff te zeggen
Let maar op; een refo zwanger voor dr huwelijk? OOOOh GROOOt nieuws, dezelfde week iemand die geen refo is, en 't word verteld, thats all!
Daphne schreef:Evelien schreef:wij (tenminste ik) wil absoluut geen seks voor het huwelijk.
Lijkt me erg lastig als je samenwoont! Je bent toch niet van steen?
Lalage schreef:Wij logeerden altijd bij elkaar in onze verkeringstijd en hebben 't ook zo goed en zo kwaad als het ging volgehouden... het kan wel, als je maar wil!
Gerdien B. schreef:Soms vraag ik mij af of het goed is om zo krampachtig met elkaar om te gaan. oke, niet voor iedereen is dat maar ik hoor ook regelmatig van stellen, die echt vreselijk hun best er voor moeten doen om het niet te doen.
Als je al weet dat je gaat trouwen, aan het plannen bent, maar enkel je jawoord en handtekening nog ontbreken, wat verschil je dan van het stel er voor en er na? Dat ene ja woord veranderd toch niets inhoudelijks aan je relatie, het is enkel officieel gemaakt voor de wet.
Persoonlijk denk ik niet dat ik het vast zou leggen op 1 specifiek moment.
Geforseerd hier mee omgaan lijkt mij ook niet al te goed. Het zou voor mij een hele extra lading krijgen als ik weet: nu is mijn huwelijksnacht, nu moet het. Ik zou dat echt niet kunnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten