Ik let ook altijd heel erg op hoe ik er uit zie. Volgens mij valt dat andere mensen wel op, gezien het aantal reacties dat ik krijg..
't hoeft echt niet altijd heel ingewikkelde kleren zijn, soms ziet een simpel shirtje met een simpele broek er al mooi uit. Kreeg ik tenminste vandaag nog te horen

terwijl ik gewoon een witte linnen broek draag met een heeel basic zwart shirt. Witte riem in de taille, zwarte pumps, ik gooi m'n haar los

, klaar. Ben wel een meisje meisje denk ik. Hou erg van jurkjes en rokjes. Heb ook best moeite met broeken kopen, vaak te kort en ze sluiten bijna nooit goed aan.
Zonder make up zal je me overigens niet snel betrappen, 't is niet dat ik het de hele dag bij werk, maar 's morgens zorg ik iig wel dat het allemaal goed zit. Als ik 's avonds nog weg moet dan werk ik het wel even bij...
Denk trouwens dat ik ook wel een schoenentic heb.. Draag vaak de zelfde maar kan het niet over m'n hart verkrijgen om schoenen die ik nog steeds mooi vind, ook als ik ze niet veel draag, weg te doen.
Wat lingerie betreft; bijna altijd setjes, of ik moet iets wits aan hebben, dan draag ik huiskleur... (iek)
Geloof dat ik toch best wel ijdel ben...