kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 13:34

Als je niet wilt dat je underwear doorschijnt: trek knalrood underwear aan! Zelfs met wit eroverheen zie je niets! :D

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 13:36

inderdaad, dat is waar. En als iets een heel klein beetje doorschijnt, zorg dan dat er een mooie bh onder zit :mrgreen:

Vooral de bandjes vind ik erg belangrijk. Die zie je al snel als je een wijde of lage hals aan hebt: daar let ik altijd met extra zorg op 8)

Zow en nu ga ik nuttigere dingen doen! Gegroet allen 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2008 13:37

als ik in de zomer heel bruin ben dan doe ik ook wel zwart onder een witte broek of wit shirt zie je het ook niet!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 13:37

Galateia schreef:Vooral de bandjes vind ik erg belangrijk. Die zie je al snel als je een wijde of lage hals aan hebt: daar let ik altijd met extra zorg op 8)

Yep, ik ook. Het is mooi als je een mooi bandje ziet!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 mei 2008 13:45

Yep...hier idem. Alleen deze zomer niet. De bh bandjes van zwangerschapsbh zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Dus geen lage hals voor mij deze zomer.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 mei 2008 13:47

Ik let ook altijd heel erg op hoe ik er uit zie. Volgens mij valt dat andere mensen wel op, gezien het aantal reacties dat ik krijg.. ;)
't hoeft echt niet altijd heel ingewikkelde kleren zijn, soms ziet een simpel shirtje met een simpele broek er al mooi uit. Kreeg ik tenminste vandaag nog te horen :lol: terwijl ik gewoon een witte linnen broek draag met een heeel basic zwart shirt. Witte riem in de taille, zwarte pumps, ik gooi m'n haar los :mrgreen: , klaar. Ben wel een meisje meisje denk ik. Hou erg van jurkjes en rokjes. Heb ook best moeite met broeken kopen, vaak te kort en ze sluiten bijna nooit goed aan.

Zonder make up zal je me overigens niet snel betrappen, 't is niet dat ik het de hele dag bij werk, maar 's morgens zorg ik iig wel dat het allemaal goed zit. Als ik 's avonds nog weg moet dan werk ik het wel even bij...

Denk trouwens dat ik ook wel een schoenentic heb.. Draag vaak de zelfde maar kan het niet over m'n hart verkrijgen om schoenen die ik nog steeds mooi vind, ook als ik ze niet veel draag, weg te doen.

Wat lingerie betreft; bijna altijd setjes, of ik moet iets wits aan hebben, dan draag ik huiskleur... (iek)

Geloof dat ik toch best wel ijdel ben... 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mei 2008 13:49

idd, rood werkt ook, maar ik ben niet zo van het rood. En ik hou sowieso van bloemetjes enzo, en meer van bruine bh's. Naja, boeit het. niemand ziet het.
Ik vind het wel heel lelijk als mensen een onderbroke of bh hebben die doorschijnt.
Onder witte broeken ofzo, brrr....trek dan een witte string aan (al vind ik dat nog erger, als je dat ziet onder een broek)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 mei 2008 13:55

dan kan je nog beter een huidskleur aan doen ipv een witte hoor missf ;). Schijnt minder door.

Ik heb trouwens verschillende rode setjes, maar dat schijnt bij mij wel door.. misschien is het iets te donker rood? Of m'n huid is te wit :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 14:07

ik heb helemaal geen setjes..... :oops:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 mei 2008 14:16

geweldig topic :8>

Ik woon in een oud huis en mijn kamer heeft een vaste inbouwkast en die is aardig gevuld :D Ik vind niet dat ik idioot veel kleren heb, in mijn kast heb ik ook wel dingen die ik niet aan zou doen als ik naar buiten ga. Dan bedoel ik badstoffen broekjes, die zijn alleen om op de bank te zitten als ik televisie kijk enzo.

Van broeken, rokken, blouses met lange mouw, shirtjes met korte mouw heb ik er 10, dus misschien toch wel veel. Ik koop niet heel veel, ik bewaar vooral veel. Van jurkjes heb ik er 5. Rokjes en jurkjes draag ik graag, vooral in de zomer. Ik vind dat mooi en vrouwelijk :8> Mijn rokken vind ik mooi en vaak combineer ik ze met een simpel shirtje. Om er leuk uit te zien hoef je dus echt niet heel veel moeite te doen!

Verder heb ik niet echt een tik ofzo. Misschien een beetje dat ik echt van mooie dingen houd, elegante schoenen&laarzen(8 paar) een mooie tas en een jas die netjes staat.

Ik wil best een paar foto's maken van mijn mooiste rokjes/jurkjes, dan kan ik een beetje laten zien wat ik mooi vind. Is dat een leuk idee? :D
Dus, dat.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 14:17

@Jannoek: ja, je moet echt knálrood hebben dan :)
Laatst gewijzigd door Liarose op 21 mei 2008 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 21 mei 2008 14:17

Ik heb ook geen setjes hoor! Aangezien mn moeder nog alles voor me wast, en ze graag commentaar geeft op mn ondergoed, koop ik wel mooie als we getrouwd zijn! Hoeft zij zich er niet meer druk om te maken! :wink:
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 mei 2008 14:18

Lingerie heb ik wel in setjes trouwens. Niet altijd zoals in de winkel, maar het moet wel dezelfde kleur hebben en bij elkaar passen. En verder hoeven setjes echt niet duur te zijn, bij de hm zijn soms echt mooie dingen te koop die je met elkaar kan combineren!
Dus, dat.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 14:19

Of je combineert dingen uit verschillende winkels met elkaar :)

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 21 mei 2008 14:22

Ja, dat kan natuurlijk ook. Zelf koop ik veel bij hm omdat ik het dan niet zo duur vind maar wel heel mooi.
Dus, dat.

Terug naar “Archief”