Het probleem met jouw mening is alleen dat je het zo voor je eventuele homovrienden wel moeilijk maakt uit de kast te komen.
En ja, dat is mijn mening. We zitten hier toch op een discussieforum?

Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:En? Hoe reageerde jouw moeder toen je eindelijk vertelde dat jet HETERO bent?
Denkertje21 schreef:En? Hoe reageerde jouw moeder toen je eindelijk vertelde dat jet HETERO bent?
Machiavelli schreef:Hetero zijn is de norm, homoseksualiteit is de afwijking van die norm. Het is dus niet nodig om te vertellen dat je hetero bent, omdat hetero zijn binnen de norm en het verwachtingspatroon ligt.
Ik ook niet, neemt niet weg dat ik gelijk heb. Dat jij daar een beoordeling inziet, zegt meer over jouw standname in deze dan over de mijne.Atheist1984 schreef:Ahhh bah. Hetro zijn is de norm. Of dat je persee hetro moet zijn. Nou van mij mogen mensen die homo zijn gewoon lekker homo zijn. En trouwens, wat maakt het uit of je homo bent of niet. Lekker boeiend dat je afwijkt van de rest. Ik wijk ook af van de rest van ik ben bi-sexueel. Maar ik kan er totaal niet wakker van liggen.
Smurffie schreef:[b]Ik begrijp dat je zou willen dat de homoseksuele geaardheid net zo geaccepteerd wordt als de heteroseksuele geaardheid, maar dat is niet zo en dat zal nooit gebeuren ook. En dat dat zuigt begrijp ik ook, maar please, blijf een beetje realistisch
Atheist1984 schreef:Smurffie schreef:[b]Ik begrijp dat je zou willen dat de homoseksuele geaardheid net zo geaccepteerd wordt als de heteroseksuele geaardheid, maar dat is niet zo en dat zal nooit gebeuren ook. En dat dat zuigt begrijp ik ook, maar please, blijf een beetje realistisch
Ten eerste dat kun je nooit weten! Ten 2de kijk maar naar nederland. 100 jaar terug was het homosexualiteit een totaal taboe. Nu is dat veel minder!
Atheist1984 schreef:Ahhh bah. Hetro zijn is de norm. Of dat je persee hetro moet zijn. Nou van mij mogen mensen die homo zijn gewoon lekker homo zijn. En trouwens, wat maakt het uit of je homo bent of niet. Lekker boeiend dat je afwijkt van de rest. Ik wijk ook af van de rest van ik ben bi-sexueel. Maar ik kan er totaal niet wakker van liggen.
Riska schreef:Ik begrijp dat je letterlijk en figuurlijk in de kou staat met die tekst...
Ik hoop dat je toch nog iets mee hebt gekregen aan zegen en vreugde...
En terug naar dit topic: dat is mijn sterkte en ik denk dat je er ook op die manier voor je naaste mag zijn die jou vertelt dat hij homo is.... Oordeel niet, maar bidt voor hem, met hem. Niet om genezig of zo, maar gewoon om het volgen van Hem die er IS!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten