Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik heb niet het idee dat mijn kind er slecht van zou worden of zoiets.
Ik geloof wel dat een kind meer aandacht verdiend dan daar gegeven kan worden, 2 mensen op 12 kids is iets heel anders dan ik als moeder (bij wijze van dan) op 1 kind. En dan nog je eigen kind.
MissF schreef:Mwah, echt schuldig...
Mijn zus en zwager zullen, als ze tenminste ooit een kindje willen en krijgen, het kind de hele week naar een KDV brengen.
Ik denk dan: waarom wil je dan uberhaupt een kind? Alleen voor wanneer jij er zin in hebt...
En het betekent niet dat je continu thuis moet zitten ofzo, maar ik vind het persoonlijk echt kwalijk dat beide ouders fulltime of bijna fulltime werken en hun kind naar een KDV en BSO brengen ja.
liefie schreef:MissF schreef:Mwah, echt schuldig...
Mijn zus en zwager zullen, als ze tenminste ooit een kindje willen en krijgen, het kind de hele week naar een KDV brengen.
Ik denk dan: waarom wil je dan uberhaupt een kind? Alleen voor wanneer jij er zin in hebt...
En het betekent niet dat je continu thuis moet zitten ofzo, maar ik vind het persoonlijk echt kwalijk dat beide ouders fulltime of bijna fulltime werken en hun kind naar een KDV en BSO brengen ja.
helemaal mee eens.
Wij kiezen voor een kind dus zullen wij er ook voor moeten zorgen en niet het kdv of oppasmoeder of weet ik veel
Merisja schreef:liefie schreef:MissF schreef:Mwah, echt schuldig...
helemaal mee eens.
Wij kiezen voor een kind dus zullen wij er ook voor moeten zorgen en niet het kdv of oppasmoeder of weet ik veel
Toch vind ik het wel raar dat er vaak zo over gedacht wordt. Als je kind vier wordt en naar school gaat komt het er toch ook op neer dat 'een ander' je kind opvoedt? Dan is het opeens niet erg meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten