Moderator: Moderafo's
Hero schreef:parsifal schreef:Zouden er in de hemel waar geen ziekte meer is ook geen mensen met het Downsyndroom zijn?
In de hemel, bestaat géén ziekte, dus ook géén syndroom — dat geldt evenzo voor het 1000-jarig vrederijk dat begint zodra Jezus terug is ....
MissF schreef:Mwah, ik denk dat je het nogal simpel ziet, wat echt niet zo simpel is voor zó'n dominee. Het is ngoal simpel om dat van een afstandje te zeggen, maar als je er als dominee middenin zit, is het allemaal veel een veel lastiger. Het gaat totaal niet om betaald worden, het gaat om gevoelens die ook bij predikanten meespelen...Hero schreef:Daar gaat het niet om !! — waar het om gaat is, dat die leeraars of predikanten van jullie, toch betaald worden : om het geloof van hun toehoorders op te bouwen ...?
Aragorn schreef:Ach, ziekte, gezondheid en syndroom zijn ook maar door mensen bedachte labels. Ik kan me zo voorstellen dat God daar niet altijd dezelfde ideeën over heeft als wijHero schreef:In de hemel, bestaat géén ziekte, dus ook géén syndroom — dat geldt evenzo voor het 1000-jarig vrederijk dat begint zodra Jezus terug is ....parsifal schreef:Zouden er in de hemel waar geen ziekte meer is ook geen mensen met het Downsyndroom zijn?
Riska schreef:Dan denk ik diep in mijn hart: hij heeft misschien wel mogen oogsten, wat in Bleskensgraaf gezaaid is?
Gisterenavond hadden wij in Noordeloos een gemeenteavond over het thema genezing op het gebed.
Dit natuurlijk vanwege de wonderlijke genezing van ons gemeentelid Leonie Verhoef. De belangstelling was groot, ook uit omliggende gemeenten.
ik wil er een paar dingen over zeggen:
Leonie mocht spreken over haar lijdensweg, en haar genezing.
Smurffie schreef:Ik heb gehoord dat ze inmiddels weer in een rolstoel zit. Weet je of dit waar is?
Hero schreef:Smurffie schreef:Ik heb gehoord dat ze inmiddels weer in een rolstoel zit. Weet je of dit waar is?
Nee ? > http://www.hetkontakt.nl/alblasserwaard/
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten