Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:Te massaal. Compleet niet persoonlijk. Da's toch een behoorlijk nadeel.
kurtyo schreef:Ik houd gewoon niet van het hypocriete gedoe. Er komen ook vaak weer lekker mensen waar je niets mee hebt en die opeens heel geinteresseerd zijn. En mensen die je eigenlijk niet mag kun je niet weglaten omdat iedereen komt enz. Ik ben veel liever met mensen die ik lief heb dan met massale groep met mensen die ik niet lief vind.
Aragorn schreef:kurtyo schreef:Ik houd gewoon niet van het hypocriete gedoe. Er komen ook vaak weer lekker mensen waar je niets mee hebt en die opeens heel geinteresseerd zijn. En mensen die je eigenlijk niet mag kun je niet weglaten omdat iedereen komt enz. Ik ben veel liever met mensen die ik lief heb dan met massale groep met mensen die ik niet lief vind.
Helemaal mee eens! Maar in de praktijk is dat toch moeilijk... want in best veel families ben je daarna wel altijd 'die vage gast, met z'n aparte bruiloft' en kijken ze je scheef aan omdat je ze niet uitgenodigd hebt enzo...maar ja, boeie eigenlijk, dat is dan jammer voor hun, je bent wie je bent..
trijntjejohanna schreef:wat voor jurk had je dan?
Ikke21 schreef:trijntjejohanna schreef:wij zijn overdag met ong 30 mensen...
's avonds komen daar ong 70 bij.... dus in totaal 100......
meer dan genoeg
Wij zijn overdag met 50 en 's avonds komen er dan nog eens ongeveer 200 oeivolgens mij hebben we een grote familie en veel vrienden en kennissen.
trijntjejohanna schreef:Ikke21 schreef:Wij nodigen ook alleen de mensen uit waar we echt mee omgaan, heel mn familie is me lief!!! Wij hebben zo en zo een super goeie band met heel de familie en hebben ook aardig wat vriendjes en vriendinnetjes
ja maar dat doet dus niet iedereen en dan denk ik ... hmm wat wil je nou....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten