Een trouwjurk in 'gebroken wit'

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 20 mar 2004 12:33

:? krijtstreep??? :?

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 20 mar 2004 12:42

Vind ik mooi ja, is dat een probleem? ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 mar 2004 16:25

kurtyo schreef:Te massaal. Compleet niet persoonlijk. Da's toch een behoorlijk nadeel.

Ligt eraan wie je uitnodigt. Het nadeel is dat je er vaak toch niet omheen kan om allerlei familie uit te nodigen waar je in principe niet zoveel mee hebt, terwijl je in hun plaats veel liever alleen degenen die je het meest nastaan erbij wilt hebben of dat nu familie is of vrienden.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 mar 2004 16:35

wij zijn overdag met ong 30 mensen...
's avonds komen daar ong 70 bij.... dus in totaal 100......
meer dan genoeg :wink:

joepie

Berichtdoor joepie » 20 mar 2004 17:33

Ik ben zelf in een jurk getrouwd die gebroken wit was.
Vind dat eigenlijk wel mooi een witte trouwjurk.
Zou het niets vinden om in een spijkerbroek te gaan trouwen.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 20 mar 2004 19:14

Ik houd gewoon niet van het hypocriete gedoe. Er komen ook vaak weer lekker mensen waar je niets mee hebt en die opeens heel geinteresseerd zijn. En mensen die je eigenlijk niet mag kun je niet weglaten omdat iedereen komt enz. Ik ben veel liever met mensen die ik lief heb dan met massale groep met mensen die ik niet lief vind.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 mar 2004 19:17

kurtyo schreef:Ik houd gewoon niet van het hypocriete gedoe. Er komen ook vaak weer lekker mensen waar je niets mee hebt en die opeens heel geinteresseerd zijn. En mensen die je eigenlijk niet mag kun je niet weglaten omdat iedereen komt enz. Ik ben veel liever met mensen die ik lief heb dan met massale groep met mensen die ik niet lief vind.

Helemaal mee eens! Maar in de praktijk is dat toch moeilijk... want in best veel families ben je daarna wel altijd 'die vage gast, met z'n aparte bruiloft' en kijken ze je scheef aan omdat je ze niet uitgenodigd hebt enzo... :roll: maar ja, boeie eigenlijk, dat is dan jammer voor hun, je bent wie je bent.. 8)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 17:06

Aragorn schreef:
kurtyo schreef:Ik houd gewoon niet van het hypocriete gedoe. Er komen ook vaak weer lekker mensen waar je niets mee hebt en die opeens heel geinteresseerd zijn. En mensen die je eigenlijk niet mag kun je niet weglaten omdat iedereen komt enz. Ik ben veel liever met mensen die ik lief heb dan met massale groep met mensen die ik niet lief vind.

Helemaal mee eens! Maar in de praktijk is dat toch moeilijk... want in best veel families ben je daarna wel altijd 'die vage gast, met z'n aparte bruiloft' en kijken ze je scheef aan omdat je ze niet uitgenodigd hebt enzo... :roll: maar ja, boeie eigenlijk, dat is dan jammer voor hun, je bent wie je bent.. 8)

Ja, dat is zo, maar het is jouw dag/ jullie dag. Het is belangrijk dat je beiden een mooie dag hebt, wat de familie of vrienden ervan vind, dat maakt in principe niets uit. Maar toch denk ik dat je er wel rekening mee houdt tot op zekere hoogte. Maar daar moet je samen met degene met wie je gaat trouwen uit zien te komen.
Hetzelfde geldt dus ook voor de kleding... Als ik ooit mag trouwen dan wil ik trouwen in wat ik mooi vind. Dus de jurk en de kleur, die bepaal ik.

Even een beetje offtopic misschien, maar jullie hadden het over gasten op de bruiloft, jullie wilden er niet zo veel, tenminste dat begreep ik... hmm ik ga voor een twentse bruiloft (tenminste, als ik dat ooit overeen kan komen) twentse bruiloft staat in ieder geval voor een heleboel gasten (plus minus 300... alhoewel dat wel veel is, besef ik me nu :roll: )
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 23 mar 2004 10:15

trijntjejohanna schreef:wat voor jurk had je dan?

... een lange, witte jurk, met lange mouwen en boordje met strik bij de hals... geeen hoepel, dat zag je toen helemaal niet (wat ik juist zo mooi vind), en een klein hoedje, wat toen ook erg in was en ik nu ook nooooit meer zou doen (sluier!!!).
Je moet het ook zien als modeverschijnsel natuurlijk. Tegen de jurken van nu die we evt. heeeeel mooi vinden kijken we over een paar jaar ook anders aan. (alleen de blote jurken van nu vind ik vreselijk lelijk en zooo armetierig, net veredelde onderjurken :( , maar dat is mijn mening).
God geve mij, Jeruzalem,
dat ik eens op een dag
een pelgrim aan uw poorten ben
en dat ik binnen mag.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 23 mar 2004 11:19

trijntjejohanna schreef:wij zijn overdag met ong 30 mensen...

Wij zijn overdag met 50 en 's avonds komen er dan nog eens ongeveer 200 oei :oops: volgens mij hebben we een grote familie en veel vrienden en kennissen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 apr 2004 09:14

Ikke21 schreef:
trijntjejohanna schreef:wij zijn overdag met ong 30 mensen...

Wij zijn overdag met 50 en 's avonds komen er dan nog eens ongeveer 200 oei :oops: volgens mij hebben we een grote familie en veel vrienden en kennissen.

tja, maar nodig je alle familie uit, of nodig je die mensen uit die je lief zijn en waar je echt contact met mee hebt....
een meisje zei tegen mij: goh, wat nodig jij maar weinig uit... ik zei: WEINIG.. , IK nodig alleen maar de mensen uit die mij lief zijn en waar ik echt nog contact mee heb... anderen hoeven van mij niet te komen!!!!

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 05 apr 2004 10:24

Wij nodigen ook alleen de mensen uit waar we echt mee omgaan, heel mn familie is me lief!!! Wij hebben zo en zo een super goeie band met heel de familie en hebben ook aardig wat vriendjes en vriendinnetjes :P

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 apr 2004 10:24

Ikke21 schreef:Wij nodigen ook alleen de mensen uit waar we echt mee omgaan, heel mn familie is me lief!!! Wij hebben zo en zo een super goeie band met heel de familie en hebben ook aardig wat vriendjes en vriendinnetjes :P

ja maar dat doet dus niet iedereen en dan denk ik ... hmm wat wil je nou....

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 05 apr 2004 10:25

trijntjejohanna schreef:
Ikke21 schreef:Wij nodigen ook alleen de mensen uit waar we echt mee omgaan, heel mn familie is me lief!!! Wij hebben zo en zo een super goeie band met heel de familie en hebben ook aardig wat vriendjes en vriendinnetjes :P

ja maar dat doet dus niet iedereen en dan denk ik ... hmm wat wil je nou....

:shock:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 apr 2004 10:26

Ik hoorde op de radio dat er in Ronse een koppel trouwt en 43 onbekenden uitnodigt. Ze hebben een kleine familie en willen toch een groter feest. Via een advertentie hebben ze hun gasten uitgekozen. Zelfs de getuigen kennen ze niet. Je moet het maar doen.

Terug naar “Archief”