(Mode, mode, mode, mesch..

Voorlopig houd ik het maar bij notuleren

Moderator: Moderafo's
sela schreef:...volgens mij kunnen we ook al concluderen dat er voor het technisch realiseren van de toekomstige site een vacature is ontstaan voor iemand die dat heel goed kan, een database bouwen. of zie ik dat verkeerd?...
[S] schreef:sela schreef:...volgens mij kunnen we ook al concluderen dat er voor het technisch realiseren van de toekomstige site een vacature is ontstaan voor iemand die dat heel goed kan, een database bouwen. of zie ik dat verkeerd?...
![]()
ik weet wel iets van websites maken, databases en dergelijke technische zaken af....
maar mijn voorkeur zou wel eignelijk weer meer uitgaan naar donderdag of vrijdagavond
jnien schreef:Wat een gaaf initiatief
Ik wil ook wel een abonnement
Of ben k daar te jong voor?![]()
Column schrijven lijkt me leuk weetj, leuke verandering; column van een tiener..
[S] schreef:sela schreef:...volgens mij kunnen we ook al concluderen dat er voor het technisch realiseren van de toekomstige site een vacature is ontstaan voor iemand die dat heel goed kan, een database bouwen. of zie ik dat verkeerd?...
![]()
ik weet wel iets van websites maken, databases en dergelijke technische zaken af....
maar mijn voorkeur zou wel eignelijk weer meer uitgaan naar donderdag of vrijdagavond
Dirk schreef:jnien schreef:Wat een gaaf initiatief
Ik wil ook wel een abonnement
Of ben k daar te jong voor?![]()
Column schrijven lijkt me leuk weetj, leuke verandering; column van een tiener..
column van een tiener of van een puber(ik las ergens op refoweb een discussie over wanneer je puber af ben.)
[S] schreef:donderdag 18 of vrijdag 19 januari vind ik allebei goed, maar dat is geen kiezen dus dan zou ik ook vrijdag 19 januari zeggen. Ik hoop dat Smurffie toch ook nog wel mogelijk ziet om dan te komen
meschianza schreef:[S] schreef:sela schreef:...volgens mij kunnen we ook al concluderen dat er voor het technisch realiseren van de toekomstige site een vacature is ontstaan voor iemand die dat heel goed kan, een database bouwen. of zie ik dat verkeerd?...
![]()
Ja! Ik denk dat wij jou heel hard nodig hebben in geval van een online magazine, dus we gaan helemaal aan jouw wensen voldoen.
Laten we stemmen: donderdag 18 of vrijdag 19 januari?
(Napoleon is verplicht te komen nu we zo rekening met hem houden)
Ik ga voor vrijdag 19 januari. Hoewel donderdag ook wel kan, maar dan moet ik gewoon op tijd naar huis.
Smurffie schreef:[S] schreef:donderdag 18 of vrijdag 19 januari vind ik allebei goed, maar dat is geen kiezen dus dan zou ik ook vrijdag 19 januari zeggen. Ik hoop dat Smurffie toch ook nog wel mogelijk ziet om dan te komen
Weet je, dan neem ik zaterdag gewoon vrij (uitslapen!)..Ik heb een paar weken daarvoor als het goed is extra gewerkt..dus durf ik wel een daagje vrij te vragen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten