zal ik even wat inschenken rafaell en rosalie? ?
we weten nu wat rosalie gaat stemmen en ook waarom, dat lijkt me genoeg.
Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:rafaell schreef:Ik weet zeker dat de SGP geen bemoeienissen heeft met de schoolbesturen in Elspeet. Maak je punten nu eens fatsoenlijk hard.
Zoals al eerder gezegd: het lijkt of je niet wilt begrijpen wat ik bedoel?
rafaell schreef:rosalie83 schreef:rafaell schreef:Ik weet zeker dat de SGP geen bemoeienissen heeft met de schoolbesturen in Elspeet. Maak je punten nu eens fatsoenlijk hard.
Nou, noem me dan maar een concreet geval waarin de SGP fractie uit de plaatselijke raad zich inhoudelijk met een schoolbestuur uit Elspeet heeft bemoeid.
rosalie83 schreef:rafaell schreef:rosalie83 schreef:rafaell schreef:Ik weet zeker dat de SGP geen bemoeienissen heeft met de schoolbesturen in Elspeet. Maak je punten nu eens fatsoenlijk hard.
Nou, noem me dan maar een concreet geval waarin de SGP fractie uit de plaatselijke raad zich inhoudelijk met een schoolbestuur uit Elspeet heeft bemoeid.
Nee, die krijg je niet van me. Ik laat me niet zeggen wat ik moet zeggen en op welke manier. Sorry.
rafaell schreef:rosalie83 schreef:rafaell schreef:rosalie83 schreef:rafaell schreef:Ik weet zeker dat de SGP geen bemoeienissen heeft met de schoolbesturen in Elspeet. Maak je punten nu eens fatsoenlijk hard.
Nee, die krijg je niet van me. Ik laat me niet zeggen wat ik moet zeggen en op welke manier. Sorry.
Mwa, nogal zwak als je je eigen visie niet kunt onderbouwen en je beweringen niet hard kunt maken.
rafaell schreef:Ik ben van mening dat je onwaarheden omtrent de SGP verkondingd, het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik het mis heb maar overtuig me dan door je aantijgingen hard te maken. Ik ken je inderdaad totaal niet maar het zou enigszins opmerkelijk zijn dat je je punten op een forum niet weet te onderwbouwen als je dit normaal gesproken goed kunt. Overigens zijn er meerderen die je gevraagd hebben eens concreet te worden in plaats van je te verliezen in vage omschrijvingen.
mw schreef:vertel dan gewoon aan de hand van haar posting waar je het niet mee eens bent...en ga niet zo lopen blaten over dat ze meer en meer moet gaan posten.
tweetietwee schreef:mw schreef:vertel dan gewoon aan de hand van haar posting waar je het niet mee eens bent...en ga niet zo lopen blaten over dat ze meer en meer moet gaan posten.
nou dat kan ik ook wel. (het ligt dus niet aan rafaell)
ze vertelt dat de SGP zich duidelijk bemoeit met kleding etc en als voorbeeld geeft ze onder andere het schoolbestuur in Elspeet. Maar ze kan daar geen voorbeeld of uitleg van geven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten