Moderator: Moderafo's
je moet 't leren, maar hoe leer je 't dan als je allebei geen ervaring hebt? Gewoon een beetje klooien?
Wat ik in ieder geval wel heb geleerd, is dat een goede relatie niet alleen afhangt van de seks, want ik heb nu een goede relatie Dus dan is het ook minder erg als 't niet meteen zo spetterend is.
peter77 schreef:Geloof mij Lalage de daad opzich hoeft niemand te leren, maar het is een ander verhaal om er ook alletwee van te kunnen genieten.
Hangt ook een beetje af van de geaardheid van je man (jongen) Je hebt mannen die enkel aan zichzelf denken (merk je ook terug in andere dingen) maar een beetje vent zal jou beleving in de "daad" voorop stellen.
Daar komt het wel op neerNatuurlijk kun je je inlezen e.d. maar uiteindelijk zul je het toch zelf moeten ontdekken. Volgens mij is dat ook helemaal niet erg, maar juist een leuke gezamenlijke ontdekkingstocht. Leuk, als je tenminste een paar zaken in acht neemt.
Allereerst: verwacht niet dat de 1e (of 2e of 3e) keer direct perfect is. Genieten van gemeenschap is nou eenmaal wat lastiger dan genieten van je 1e zoen (al was het alleen al om technische redenen).
Ten tweede: communiceer! Blijf altijd zeggen wat je verwacht, (niet) wil, (niet) fijn vindt etc.
Ten derde: lach! Als je aan het ‘klooien’ bent gaat er echt wel eens wat mis. Gelukking ben je niet bezig met een chirurgische ingreep, dus foutjes hebben meestal geen ingrijpende gevolgen. Probeer alleen wel de slappe lach te vermijden, dat werkt niet echt stimulerend
Tenslotte: doe nooit iets tegen je zin. Een dergelijke ervaring kan je sexleven flink negatief beïnvloeden. Misschien zijn het allemaal open deuren, maar ik denk dat je hiermee heel wat teleurstellingen kunt voorkomen.
Lalage schreef:Javaca schreef:Hebben ze het tegenwoordig in de Tina al over seks?
Ik zou zeggen koop eens zo'n blaadje. Tina, Break out. Vaak zit er wel zo'n rubriek in hoor.
hmz, in de Tina is het geloof ik meer zo van: ik durf niet te zoenen en ik ben voor het eerst ongesteld geworden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten