ketura schreef:Nou, ik ben al 2 jaar verloofd.
Maar mijn vriend heeft gewoon geen zin om voor mij zijn vriendinntjes op te geven. Heel begrijpelijk. Hij zegt dat je elkaar moet vertrouwen, want dat je anders net zo goed geen relatie kan hebben. Dus zit ik wel vaak alleen en vind ik het wel soms wel heel erg als hij weer met een ander mooi meisje uitgaat. Dan bid ik maar dat hij ook aan mij denkt.
Maar als je jaloers bent, betekent het dat je niet genoeg zelfvertrouwen hebt.
Dus ik probeer niet jaloers op die meisjes te zijn. Maar echt leuk vind ik het niet. Ik heb er wel eens met hem over gepraat, maar hij wordt boos als ik zeg dat ik ergens bang voor ben, dan heb ik niet genoeg vertrouwen, zegt hij.
Maar ik voel mij wel vaak heel erg eenzaam als hij een weekend weg is met een ander meisje. Die meisjes doen ook niet leuk tegen mij, als we zo een meisje samen tegen komen. Dan doen ze net of ik lucht ben. Ik moet er wel erg aan wennen.
Maar het hoort bij een relatie, elkaar vrij laten. Dus waarom zou hij voor mij zijn relaties met andere meisjes opgeven? Dan heeft hij geen vrijheid.
Maar ik vind het ook wel eens leuk om een weekend weg te gaan met hem, maar discotheken houd ik niet van, en die andere meisjes wel. Dus ik weet vaak ook niet wat ik moet. Ik zit vaak alleen in het weekend en dan ga ik maar naar mijn zusje. Dan mis ik hem toch wel. Ik vind die vriendinnen van hem helamaal niet aardig. Ze doen altijd net of ze mij niet zien staan als ik erbij ben. Daar kan ik soms niet goed tegen.
Ben ik dan ziekelijk jaloers?
Ik ben Surinaamse en misschien ben ik daarom een beetje te jaloers, maar ik wil het lifst alleen samen met hem zijn, maar dat mag je niet eisen van je vriedn, dat hij alleen jou wil om alles mee te doen,d an zit je teveel op elkaars lip, zegt iedereen.
Je vriend accepteerd jou gevoelens voor angst niet? hij laat jou eenzaam?
je bent absoluut niet ziekelijk jaloers. beste Kentura, jou gevoel mag er zijn, er is niks mis met JOUW als je je vriend graag bij je wil zijn, als je je eenzaam voelt.
Maar ik zou het nooit over mn hart kunnen verkrijgen mijn vriendin zo eenzaam thuis te laten zitten, terwijl ik met een vriendin weg ben..
en helemaal niet zoals jouw vriend dat doet.