@tweetietwee
euh, gewoon eerlijjke vraag hoor

@Charlotte
Niets moet al

Moderator: Moderafo's
tweetietwee schreef:Lalage schreef:tweetietwee: jij past veel beter bij Ichthusnet als ik
tsja, ik was bang dat dat weer een beetje te evangelisch zou zijnmaar inderdaad, nooit gekeken!
Lalage schreef:tweetietwee schreef:Lalage schreef:tweetietwee: jij past veel beter bij Ichthusnet als ik
tsja, ik was bang dat dat weer een beetje te evangelisch zou zijnmaar inderdaad, nooit gekeken!
Nou bij ons heb je van alles wat. Op mijn kring zijn de volgende kerken vertegenwoordigt:
evangelisch
2 keer vrijgemaakt
gereformeerde gemeente
hervormd
vergadering van gelovigen
Nederlands gereformeerd
en ik ben NGK gedoopt, officieel nog lid van de PKN en nu kerk ik meestal bij Crossroads international church, dat is aan de evangelische kant.
tweetietwee schreef:Lalage schreef:tweetietwee schreef:Lalage schreef:tweetietwee: jij past veel beter bij Ichthusnet als ik
Nou bij ons heb je van alles wat. Op mijn kring zijn de volgende kerken vertegenwoordigt:
evangelisch
2 keer vrijgemaakt
gereformeerde gemeente
hervormd
Nederlands gereformeerd
en ik ben NGK gedoopt, officieel nog lid van de PKN en nu kerk ik meestal bij Crossroads international church, dat is aan de evangelische kant.
tsja ik ben CGK..maare... klopt dat niet?> is ichtus niet een beetje evangelisch?
]Lorijntje schreef:tweetietwee schreef:Lalage schreef:tweetietwee schreef:Lalage schreef:tweetietwee: jij past veel beter bij Ichthusnet als ik
evangelisch
2 keer vrijgemaakt
gereformeerde gemeente
hervormd
Nederlands gereformeerd
tsja ik ben CGK..maare... klopt dat niet?> is ichtus niet een beetje evangelisch?
Ik snap wat je bedoelt, ben ook CGKMaar ik ben er nu uit wat bij mij als persoon past! En dat evangelisch..Je hebt toch je eigen inbreng? Ichtus staat er bekend om dat ze heel divers zijn..En heel open voor andere ideeen enzo!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten