Zal ff wat dingen neerzetten:
Na level 10 kun je een beroep kiezen er zijn er vier:
Ieder beroep heeft zo zijn eigen voordelen. Ik ben zelf muse dus weet van die anderen niet al te veel. Maar voor ieder beroep geld dat je skills kunt kopen. Zoals je op die screens ziet ben ik daar bezig met een soort bliksemachtig iets. Dat kun je gebruiken om mee aan te vallen. Zo kan een muse bijvoorbeeld ook anderen healen. Verder heb ik nog een skill dat je je vijanden een tijdje stil kan laten staan. Zo kan je op je gemak aanvallen.
Verder kun je nog een party vormen met andere spelers. Zo kun je samen aanvallen bij de wat moeilijkere beesten. Ook worden de experience points dan verdeeld onder je team leden. Experience points heb je nodig om in een hoger level te komen.
Als je beesten aanvalt krijg je ook nog spullen die je weer kunt verkopen. Daar krijg je geld voor wat je weer kunt gebruiken om betere wapens en skills enzo te kopen die je pas weer kunt gebruiken vanaf een speciaal level.
Opzich heb je genoeg mogelijkheden. Je neemt in het begin wel een belangrijke stap door je beroep te kiezen. En daarna kun je op allerlei manieren aan de gang gaan door skills, wapens en zelfs kleding te kopen.
Kortom je moet maar is komen kijken.
We zitten nu al met zn vieren via refoweb. Contact houden doen we vooral met xfire. Dan kun je ff vragen in welke channel je zit en kun je daar bij gaan. In het spel kun je ook chatten met elkaar in chatrooms. Maar je kunt ook teamspeak gebruiken natuurlijk