mijn wereld kan de jouwe zijn
we horen bij elkaar
wanneer we maar vol vertrouwen zijn
in God en in elkaar.
Kreeg dit ooit van een vriendin.. en ik denk dat het voor IEDERE relatie opgaat!
Moderator: Moderafo's
4ever2all schreef:Elkaar accepteren zoals je bent?!... Klinkt mooi maar gaat volgens mij niet altijd op. Je moet misschien de ander nemen zoals hij/zij is maar aan je zelf moet je volgens mij blijven werken. Je krijgt op deze manier zo snel het argument "ja, maar hij moet me maar nemen zoals ik ben en anders..." Dan is het wel heel makkelijk om onder je fouten uit te komen.
tinos schreef:4ever2all schreef:Elkaar accepteren zoals je bent?!... Klinkt mooi maar gaat volgens mij niet altijd op. Je moet misschien de ander nemen zoals hij/zij is maar aan je zelf moet je volgens mij blijven werken. Je krijgt op deze manier zo snel het argument "ja, maar hij moet me maar nemen zoals ik ben en anders..." Dan is het wel heel makkelijk om onder je fouten uit te komen.
inderdaad! je kan je op z'n minst afvragen waarom de ander je anders zou willen zien of sommige dingen zou willen veranderen.. je moet me maar nemen zoals ik ben vind ik zoiets egoïstisch.
tinos schreef:jacobine16 schreef:Je moet alles tegen elkaar kunnen zeggen! Maar ook eerlijk zijn! vooral betrouwbaar!!!
hier spreekt iemand met ervaring
jan10e schreef:tinos schreef:jacobine16 schreef:Je moet alles tegen elkaar kunnen zeggen! Maar ook eerlijk zijn! vooral betrouwbaar!!!
Dat is zkr waar.. maar dat hoeft ni perse n relatie te weze met je man/vrouw/vriend/vriendin.......
Et kan ook gwoon met iemand die je kent.. He jac??
tinos schreef:jan10e schreef:tinos schreef:jacobine16 schreef:Je moet alles tegen elkaar kunnen zeggen! Maar ook eerlijk zijn! vooral betrouwbaar!!!
Dat is zkr waar.. maar dat hoeft ni perse n relatie te weze met je man/vrouw/vriend/vriendin.......
Et kan ook gwoon met iemand die je kent.. He jac??
helemaal mee eens.. als je het woord 'relatie' noemt wordt er vaak direct aan man-vrouw-relatie gedacht maar er zijn inderdaad meerdere invullingen mogelijk.. en die dingen zijn dan in alle relaties belangrijk.. hoewel ik nog altijd zaken en privé-relaties gescheiden hou
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten