Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Er zijn 3065 geregistreerde gebruikers, en je weet er zo even 3 op te noemen, dat is echt uitdunnen zeg, 't wordt wel een heel klein Refowebje
Maja de Bij schreef:Optimatus schreef:Christus ging ook door, onder bittere smarten en jij geeft het op?
Smakeloze vergelijking, maar dat terzijde.
Het is opvallend dat op Refoweb de mensen met echte "refo-opvattingen" voortdurend onder vuur liggen, laat ik eens wat namen noemen : Alex, Caprice, Johannes1 en mischien nog een paar.
Moeten deze posters eigenlijk niet alle ruimte krijgen op Refo(!)web, zij spelen hier immers een thuiswedstrijd -om maar eens een voetbalterm te gebruiken-? Want als zij zich opgejaagd gaan voelen op Refoweb, dan verdient dit forum z'n naam niet meer en kan het beter opgeheven worden of anders gaan heten, EO-web of zo.
Ik heb nog geen moment opgemerkt, dat wie dan ook hier niet de ruimte krijgt om zijn of haar standpunten te ventileren.Maja de Bij schreef:Moeten deze posters eigenlijk niet alle ruimte krijgen op Refo(!)web.
Maja de Bij schreef:Optimatus schreef:Christus ging ook door, onder bittere smarten en jij geeft het op?
Maja de Bij schreef:Het is opvallend dat op Refoweb de mensen met echte "refo-opvattingen" voortdurend onder vuur liggen, laat ik eens wat namen noemen : Alex, Caprice, Johannes1 en mischien nog een paar.
Moeten deze posters eigenlijk niet alle ruimte krijgen op Refo(!)web, zij spelen hier immers een thuiswedstrijd -om maar eens een voetbalterm te gebruiken-? Want als zij zich opgejaagd gaan voelen op Refoweb, dan verdient dit forum z'n naam niet meer en kan het beter opgeheven worden of anders gaan heten, EO-web of zo.
Het is opvallend dat op Refoweb de mensen met echte "refo-opvattingen" voortdurend onder vuur liggen, laat ik eens wat namen noemen : Alex, Caprice, Johannes1 en mischien nog een paar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten