Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Dippie » 31 mar 2015 10:02

Hier is manlief om half 7 's avonds thuis, dus dan eten wij pas. V is er inmiddels wel aan gewend dat we laat eten. Na het eten ruim ik de boel op, speelt V nog even met papa en rond half 8/kwart voor 8 breng ik haar naar bed.
Afbeelding

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 31 mar 2015 10:09

Hier eten we ook vrij laat tussen kwart over en half 7, omdat ik dan pas thuis ben van het werk. Wel kan ik dan gelijk aanschuiven. Meiden gaan rond 19u/19.15 naar boven. N heeft haar slaap wel nodig nu ze naar school gaat. Maar als ik thuis ben probeer ik rond kwart voor 6 het eten klaar te hebben. Nog maar 1 dagje werken na vandaag en dan verlof :-D (ow nee, dat hoort niet hier :wink: )
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 mar 2015 15:12

Hier eten wij meestal tussen kwart voor 6 6 uur. Meestal kook ik, maar op de dagen waarop ik werk staat mijn man soms in de keuken.
Na het eten ruimen wij samen af en als zoonlief naar bed gebracht word gooi ik of mijn man even snel de stofzuiger er doorheen.
De laatste tijd hangt S wat vaker aan mij.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 mar 2015 17:50

Oh evelien.. hier ook als ik moet wetken kookt manlief. Ovefigens heeft mn man ploegendiensten dus is hij er wel of niet. We eten rond kwart over.. daarna pyjama docuhe.. etc... en dan klokjuis jeugdjojenaal en naar bed. Als ik aant tafel afruimen be moeten de kinderen oo de bank lezen...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 31 mar 2015 18:36

Hier is het 's avonds verschillend als ik avonddienst heb dan haalt mijn man rond 17.45 Nina en Jet bij mijn ouders of bij mijn zwager en zus op dan heeft Nina daar al gegeten (geef ik altijd mee) Als ze thuis komen kan Nina nog even spelen en eet mijn man zelf (yoghurt en lezen/danken doen ze samen)
Mijn man is heel erg van het mieteren met de meiden en altijd worden ze voorgelezen.Jet krijgt rond 19.00 de fles en voor 19.30 liggen ze er allebei in

Als ik 's avonds thuis ben eten we rond 17.40 (alleen nu meestal iets later door werkzaamheden op de a58 :mrgreen: Na het eten ruim ik op en zorg dat alles netjes is mijn man verzorgt de meiden en legt ze op bed (ik geef Jet rond 19.00 borstvoeding)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 31 mar 2015 18:38

MissF Wij hebben Jet een kleine 3 maanden ingebakerd erg fijn voor haar maar ook voor ons :wink: Je kan ook goed inbakeren met hydrofiele doeken zowel de kleine als de grote (CB heeft het hier voorgedaan)
Alleen wij vonden de puckababy piep erg fijn heeft Jet tot 3 in gelegen

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 mar 2015 18:57

de heb ik ook gehad. Nu bij T weer getwijfeld maar toch etvoor gekozen om niet in te bakeren. .De oorzaak is et huile en nu we melkvrij eten is het hiulen stukken minder. Hij heeft dus ook koemelkallergie.. nummer twee... we h ebben inmiddels ervaring! :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 mar 2015 21:45

Hier een koemelkintolerantie. En moet wel zeggen dat ik steeds minder dierlijk melk eet/drink. En ik merk het aan m'n lichaam, geen pijn en amper moe.

Vind het wel eens lekker om met m'n beentjes even omhoog te zitten terwijl er voor je gekookt word.

Vandaag ook wel gewerkt en vanavond lekker macaroni gemaakt. Met heel veel groenten.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 apr 2015 15:04

Wauw, wat zijn er leuke zomerkleren voor de kinderen dit jaar zeg :)
Jurian had paar weken geleden nog 6 spijkerbroeken in de kast, maar nu nog maar 2 zonder gaten. Dus ik ben even naar de stad gegaan voor broeken voor hem, en thuis gekomen met een berg zomerkleren voor beiden. ze moeten alles nieuw allebei. Allemaal erg leuke kleurtjes. Ik ben dol op kleur in de zomer, dus kan mijn slag slaan :D Alleen wil Frederiek het liefst alleen jurken, en dat viel niet zo mee. Of ik moet minder kritisch zijn ;) Ik vind ze al snel te duur of niet mijn smaak. Als de jongste eens wat meer gaat slapen overdag ga ik die wel naaien voor haar.
Wel heb ik haar 2 broeken en een rokje aangesmeerd die ze met een gekleurd shirt erop ook wel goedkeurde :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 01 apr 2015 20:18

Ik heb mezelf 'verboden' om alvast iets nieuws voor R te kopen, eerst maar eens kijken wat ze van de zomer allemaal aan kan. Maar eigenlijk werkt de regel niet zo heel goed, want pas zag ik een paar leuke gekleurde broeken en die had ze niet, dus heb ik die maar wel gekocht. Maar vanaf nu houd ik me er echt aan :mrgreen:

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 01 apr 2015 22:34

MissF: op marktplaats staan ook nog veel jurkjes, daar heb ik er ook een paar gescoord. Superleuke! En niet duur. Ook bij h&m hebben ze hele leuke jurkjes hangen... Ik moest me daar inhouden, haha!
Szent az Úr

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2015 08:15

ik had afgelopen zomer voor 30 euro 7 stuks kleding van de WE.... aantal twee jurkjes, twee rokjes drie shirtjes..... komen we tot de conclusie dat de jurkjes wel kippig zijn. Kan nu nog wel, maar hartje zomer niet meer...... denk ik! :) ach jah... we schuiven het weer door in de familie en kennisenkring dus het wordt uiteindelijk wel goed gedragen :)

ik ga ok aan het naaien, al loopt dochterlief het liefsft in een broek :( zelf blijf ik rokjes en jurkjes mooi vinden van die stoere a-lijn jurkjes....

voor Marijn krijg ik alles.... heb inmiddels zooooveel dat ik een selectie maak van wat ij nu aankan... en wat ik laat liggen voor TIm. uitgesproken mode dingen laat ik liggen, maar bloes is bloes :) en t shirt mt print is t shirt met print... dat maakt over vier jaar ook niet uit. vermoed drie.. want M is erg klein ... we moeten nu verderop naar de dietiste om evt te kijken wat we hem kunnen geven zodat hij gaat groeien.... zooo apart... mensen denken dat hij vaak ruim twee of drie is.... en als hij zn mond open doet en maatschappelijke zaken eens toelicht dan zie je ze verbaasd kijken! :) (we praten veel over de wereld om ons heen met de oudse! en hij zit ernog wel eens bij)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 apr 2015 08:21

Ik heb geloof ik alle zomerkleding al binnen. Voor de oudste pas al een stapeltje (korte) broeken en shirts aangeschaft. Een deel past nog van vorig jaar. Dl heeft een hele lading kleding gekregen, de broeken eruit gehaald, want die draagt zij toch niet :mrgreen: . Nog aanvuld met een aantal jurkjes, ook klaar. De jongste twee komen om de de kleding en daar koop ik niets voor. Ik merk wel dat de korte broeken van nu 6 jaar oud wel wat oudbollig worden voor O, maar voor de camping kan het prima. Gelukkig heeft hij ook nog een neefje waar hij kleding van krijgt, dat is wat hipper.

@ ppm M is inderdaad wel erg klein als hij nog kleding maat 92 draagt. Dat draagt O ook en die moet nog 2 worden.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 apr 2015 08:34

Jurkjes die kippig zijn, ppm? Wat is dat? :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 02 apr 2015 08:41

LeChat schreef:Jurkjes die kippig zijn, ppm? Wat is dat? :)

Lol dat wilde ik ook vragen. Zulke misschien:
Afbeelding

Oh wacht, kippig betekent ook simpel.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Terug naar “Archief”