ik had afgelopen zomer voor 30 euro 7 stuks kleding van de WE.... aantal twee jurkjes, twee rokjes drie shirtjes..... komen we tot de conclusie dat de jurkjes wel kippig zijn. Kan nu nog wel, maar hartje zomer niet meer...... denk ik!

ach jah... we schuiven het weer door in de familie en kennisenkring dus het wordt uiteindelijk wel goed gedragen

ik ga ok aan het naaien, al loopt dochterlief het liefsft in een broek

zelf blijf ik rokjes en jurkjes mooi vinden van die stoere a-lijn jurkjes....
voor Marijn krijg ik alles.... heb inmiddels zooooveel dat ik een selectie maak van wat ij nu aankan... en wat ik laat liggen voor TIm. uitgesproken mode dingen laat ik liggen, maar bloes is bloes

en t shirt mt print is t shirt met print... dat maakt over vier jaar ook niet uit. vermoed drie.. want M is erg klein ... we moeten nu verderop naar de dietiste om evt te kijken wat we hem kunnen geven zodat hij gaat groeien.... zooo apart... mensen denken dat hij vaak ruim twee of drie is.... en als hij zn mond open doet en maatschappelijke zaken eens toelicht dan zie je ze verbaasd kijken!

(we praten veel over de wereld om ons heen met de oudse! en hij zit ernog wel eens bij)