Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Evelien » 13 sep 2011 08:41

@Ajl, wil je mij even niet zo laten schrikken? :shock: :wink: [-X ik ga m'n man even gek maken (hihi, die zit in Belgie). :oops:

Enne misschien moet je hem wat strenger aanspreken. :wink:

@Juffiejuf, elke keer veranderen dat herken ik wel. Maar nu hebben we echt definitief de namen besproken. Hoe komt het dat jullie elke keer weer nieuwe namen bedenken? Is dat omdat er in jullie omgeving ook veel die namen gebruik of in de familie? Of kom je steeds leukere namen tegen?

@Vpk, nee dat meen je niet. Je gaat toch je kind niet noemen omdat je zo graag zo'n auto wil.... Sorry maar dat vindt ik echt bizar.

O ja nog even iets anders, gisteren waren m'n ouders hier en toen heb ik nog t een en t ander besproken met m'n moeder. En toen kwam het ineens echt heeel heftig binnen dat het toch wel snel gaat beginnen. Daarna was ik toch wel n beetje down/depri. :( :oops: .

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 sep 2011 08:53

O maar evelien dat is heel normaal hoor! Ik vond het krijgen van mijn eerste kind de grootste inmpact op mijn leven en echt leuk vond ik het de eerste weken niet. Ik was zelf enorm moe en labiel van alle veranderingen met een kind dat ontroostbaar huilde. Echt leuk vond ik het pas na 3 maanden worden.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 13 sep 2011 08:58

@ ajl; Hier nog zo'n kleine die dwars ligt en dat is soms ook duidelijk voelbaar hé? Hopen dat de baby's nog ff gaan draaien komende weken want anders moeten we ze toch echt een handje gaan helpen :lol: Floradix gaan gebruiken kan inderdaad geen kwaad. Ik slik nu drie ijzer tabletten op een dag en ik krijg hem niet eens hoger :?

@ evelien; Leuke babykamer! Kan me voorstellen dat gisteravond alles even op je af kwam. Omdat het de eerste is, is het ook moeilijk voor te stellen hoe het allemaal zal gaan. Waarom wij steeds van naam veranderen? We hebben gewoon nog steeds niet DE naam. Hopelijk hebben we nog even de tijd....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 sep 2011 10:04

ajl schreef:
Dat had ik beide keren ook voordat ik moest bevallen. Dat kon volgens de vlk ook een natuurlijk mechanisme van het lichaam zijn om je darmen leeg te hebben vlak voor de persweeën. Dus wie weet :D

ik had dat ook alle 3 keren :lol:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 sep 2011 10:08

juffiejuf schreef:@ ajl; Hier nog zo'n kleine die dwars ligt en dat is soms ook duidelijk voelbaar hé? Hopen dat de baby's nog ff gaan draaien komende weken want anders moeten we ze toch echt een handje gaan helpen :lol: Floradix gaan gebruiken kan inderdaad geen kwaad. Ik slik nu drie ijzer tabletten op een dag en ik krijg hem niet eens hoger :?

Ik hoop ook dat het gaat draaien, want in de mogelijke gevolgen heb ik helemaal geen zin [-X . Het aparte is dat hij vanaf week 20 gewoon met zn kopje omlaag lag en ik voelde altijd voetjes rechts. Sinds de val op mijn buik is de uk gedraaid, hoop echt dat hij nog een kwartslag gaat draaien.
Zoonlief lag tot week 34 trouwens ook in een stuit en het heeft hem een nacht gekost om te draaien, dus wij blijven hoop houden.

Hier dezelfde naamproblemen. Manlief heeft DE NAAM gevonden, maar ik ben het er nog niet zo mee eens, dus moet nog even wennen.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 13 sep 2011 10:57

Wat een ramp he.. namen;-)

Tja, als ik weet dat het een meisje wordt is het een stuk makkelijker dan een jongen;-)

@ajl. Ik houd floradix, visolie en een zwangerschapscapsule niet binnen. Echt een ramp. Zodra ik ze slik, maakt niet uit wanneer (voor, na, onder eten enz.) ik ga spugen. Ik denk door de smaak o.i.d. Normaal nergens last van maar de laatste paar weken een ramp.
Time flies when you have none!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 13 sep 2011 11:41

NdW is gistermorgen voor het laatst online geweest...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 13 sep 2011 11:42

Ik zat juist aan haar te denken ...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 sep 2011 12:24

hier nog een die steeds even hier kijkt of er al nieuws van NdW is :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 sep 2011 12:58

Sterretje schreef:@ajl. Ik houd floradix, visolie en een zwangerschapscapsule niet binnen. Echt een ramp. Zodra ik ze slik, maakt niet uit wanneer (voor, na, onder eten enz.) ik ga spugen. Ik denk door de smaak o.i.d. Normaal nergens last van maar de laatste paar weken een ramp.

mmm lastig is dat. Ik had er ook wel last van, maar merkte bij mij al verschil als ik het rustig tijdens het eten innam, maar die visoliecapsules zijn zo vies. Ik krijg regelmatig visoprispingen.......brr. Pas knapte er een visoliecapsule in de badkamer en die lucht krijg je echt bijna niet weg.

Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd naar een bericht van ndw en vpk.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 sep 2011 14:27

Ja, ik ook.... wij allemaal :mrgreen: .

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 13 sep 2011 14:41

Je weet wat ik gezegd heb...of voor of na de 27e bevallen Evelien !

En kamertje ziet er leuk en gezellig uit ! en zou jij niet eens wat gaan afvallen...ik heb je nog nooit zo dik gezien :P

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 sep 2011 21:26

ik kwam ook even spieken naar nieuws :mrgreen:

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 13 sep 2011 21:33

foei, je weet toch dat dat niet mag....

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 14 sep 2011 06:39

Kreeg gister bericht dat het kindje van vriendin met 20 weken zwangerschap is overleden..

Terug naar “Archief”