Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor juffiejuf » 14 mei 2011 18:07

Ben ondertussen hier weer lekker bijgelezen... :D
Vandaag hebben wij de termijn-echo gehad en is de uitgerekende datum op 23 november gezet!!
Erg leuk om het kindje weer mooi op echo te zien.
Jannoek hopelijk luistert de baby en lig je volgende week om deze tijd lekker in het kraambed :-)

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel 11

Berichtdoor *Annette* » 14 mei 2011 18:40

Dippie, Juffiejuf en mannen; nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wat de toekomst brengen moge........

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 mei 2011 18:55

hee baby van Jannoek en man, kom er maar gewoon uit hoor, is veel makkelijker voor je papa en mama :D

Het echte winkelen in Utrecht ging neit lukken, we waren de buggy vergeten :oops: en een paar uur met Jurian lopend door een drukke winkelstraat lopen is niet helemaal verstandig ;) Maar we hebben wel de Utrechtse bazaar afgestruind en zijn in een babywinkel geweest. Ik heb meteen maar een luieremmer gekocht, want die miste nog op de babykamer. En een geboorteslinger. Nu lekker moe :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 mei 2011 19:18

Bedankt voor jullie aanmoedigende woorden voor onze uk :)
Hij/zij luistert alleen nog niet bepaald ;)

Ben benieuwd hoe het met liefie is, misschien is zij stiekem wel aan het bevallen...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 mei 2011 20:56

Wij zijn stiekem nog een hele dag weggeweest :lol: Heerlijk rondgereden in Belgie en genoten van het mooie weer en daarna lekker uit eten geweest bij de Griek :oops: :D

@MissF Vind jij een luieremmer handig? Ik hoor juist van iedereen dat het zulke stinkemmers zijn :oops:
Jammer dat jullie de buggy vergeten waren.

@Juffiejuf Leuk de termijnecho! hoever ben je nu dan precies?

@Jannoek is alles nog rustig daar?

@NDW vervelend dat je last hebt van je hormonen! Kan erg vervelend zijn moet zeggen dat ik er gelukkig niet super veel last van gehad heb (mag ik namens mijn man zeggen :lol: ) alleen af en toe een beetje kort door de bocht reageren.
Ik heb geen pufcursus gedaan eigenlijk een soort van ''vergeten''

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 mei 2011 21:25

Heerlijk toch! Mijn ouders zijn vandaag nog geweest en wij zijn ook nog even naar t winkelcentrum geweest :)

Oftewel, alles is nog rustig ook ;)

Ndw vervelend inderdaad.. Ik heb er alleen nu soms last van, maar verder de hele zwangerschap weinig last van gehad..

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 14 mei 2011 23:01

@Juffirjuf: Fijn dat alles goed was!! Grappig...je bent dan precies een week verder dan mij :wink:
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 mei 2011 05:12

God is goed! Gisteravond om 23.13 is onze zoon Floris geboren. Een gezonde jongen van 8,5 pond en 53 cm lang.

alles is anders gelopen dan verwacht. Gisterochtend verloor ik helder bloed, en dat bloedverlies ging de hele.dag door. Heel minimaal, maar t zat me toch niet lekker. Toen ik gisteravond het ziekenhuis belde moesten we direct komen, en werd ik aan de ctg gelegd. Na een echo werd besloten dat ik werd opgenomen, omdat bloedverlies aan het eind van de zwangerschap erg vreemd is. toen mn man naar huis ging om nog wat spullen te pakken verloor ik ineens heel veel bloed. Zoveel dat de gyn direct alles klaar maakte voor een spoedkeizersnede. Een half uur later werd Floris geboren. Ik heb twee liter bloed verloren, maar verder is alles goed gegaan..

We genieten enorm van onze prachtige man!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 15 mei 2011 05:59

Gefeliciteerd met Floris!! :D

Hopelijk knap je snel op van de ks.

Geniet en.doe lekker rustig aan!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 15 mei 2011 06:49

@Jannoek en man Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! En wat een leuke naam! Wel een heel heftig eind zo ineens maar wat fijn dat alles goed mag gaan. Hopelijk knap je snel op. Wat was de reden van het vele bloedverlies?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 15 mei 2011 08:03

Dank :)

Ze waren bang dat de placenta los had gelaten, maar dat bleek niet zo te zijn. Situatie voor Floris in mijn buik.was alleen echt niet meer goed, vandaar dat alles heel snel is gegaan. Hij heeft ook bloed binnen gekregen en is daarom misselijk. Heel zielig om te zien nu...
Ben benieuwd of er nog een.oorzaak wordt gevonden..

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 mei 2011 08:06

Joehoe.....meid, van harte gefeliciteerd! Super leuke naam! Spannend geweest dus, fijn dat alles goed is en geniet ervan!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 mei 2011 08:23

Wohw Jannoek, van Harte gefeliciteerd met jullie zoon. Maar wat een toestand zeg. Gelukkig dat alles toch goed is gekomen. Heel veel sterkte met het opknappen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mei 2011 08:54

jannoek gefeliciteerd met Floris!!!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 15 mei 2011 09:32

Jannoek!! Gefeliciteerd met de geboorte van Floris!!! Wat een schrik opeens! Maar fijn dat alles toch goed is afgelopen!! Geniet ervan!!
Ennuh...wat ben jij goed in verbergen zeg :wink: Gister echt op stap geweest met je ouders? :wink:
Afbeelding

Terug naar “Archief”