RogierV schreef:Precies hetzelfde schelp.
Dat is affectie, is in jou huwelijk de lichamelijke verbidnding dan wel de hoofdzaak?
Bij mij jammergenoeg niet (geintje

)
Bij mij dus ook niet, het jeugdige vuur is inmiddels wel geblust
Toen ik jong was, viel ik om een andere reden op een man, dan toen ik wat ouder was. Stel dat ik nu op de vrije markt zou zijn, zou ik weer op andere dingen letten. Daar wordt je nu eenmaal ouder voor.
Ik vroeg aan Jeewee of hij die affectie begreep. Maar kennelijk geloof je niet dat ik gewoon heel veel van mijn vriendin hou, bijna (!) net zoveel als van mijn man. Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen.
En een huwelijk van zo'n 30 jaar, met al zn ups en downs, kun je nu eenmaal niet vergelijken met een evt nieuwe relatie.
Ik was vroeger meer een mannenvrouw, kon veel beter overweg met mannelijke collega's, die zeurden tenminste niet zo, waren rechtuit, maar tegenwoordig ben ik meer een vrouwenvrouw. Op mijn leeftijd zijn veel mannen niet zo leuk meer geloof ik
Veel vrouwen doen heel veel moeite om er leuk uit te zien, veel mannen laten de boel maar hangen en verzakken.
Maar ja, we dwalen af
Ik probeer oprecht te begrijpen wat het nu precies is wat je als man aantrekt in een andere man, behalve het seksuele ?
Kan het een zonder het ander ?
Echt jeewee, ik PROBEER het, wellicht kan jij het andere niet begrijpen ?