Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:Blijkbaar ben je een typetje wat men zich niet alleen kan voorstellen. Lastig...
nette schreef:tja,
ik ben 17, en ze proberen me al aan iedereen te koppelen![]()
het soms best irritant.
en soms denk ik ook, waarom proberen ze mij te koppelen, en andere meiden uit me klas niet?
mw schreef:Hier bij tijden ook veel last van koppelaars. Maar hier is de remedie: vooral veel mee praten, ermee spotten, ander persoon inlichten zodat die ook even meedoet en we ze zo zand in de ogen strooien. Ondertussen zien ze niet wat er echt gebeurdHeerlijk makkelijk, krijg ik daar geen vragen over...
mw schreef:Nee hoor... niks vermeldingswaardig;)
filia schreef:Er werd vandaag nog iemand aan jou gekoppeld, helaas was je er niet...![]()
mw schreef:Ja hoor, mw is haar dure plicht aan het vervullen -zij het met enige tegenzin omdat ik op de plek wilde zijn waar jij was -gebeurd er iets waar ik het zijne van wil weten.![]()
Dus voel je vrij om te vertellen wie er aan mij werd gekoppeld. Mijn emailbox staat voor u open
mohamed schreef:Of ze willen van haar af!
Jensje schreef:
Of jij reageert er gewoon leuk op ofzo.. Als je er niet op in gaat zijn mensen 't snel zat om te koppelen is mijn ervaring..
mw schreef:Hier bij tijden ook veel last van koppelaars. Maar hier is de remedie: vooral veel mee praten, ermee spotten, ander persoon inlichten zodat die ook even meedoet en we ze zo zand in de ogen strooien. Ondertussen zien ze niet wat er echt gebeurdHeerlijk makkelijk, krijg ik daar geen vragen over...
TheKeimpe schreef:Staat hier nou...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten