Lalage schreef:Hm, ik ben dan wel zo lomp om er Muscle in te gooien...
nee hoor... ik doe et ook.. de wastafel in de douche zeker elke maand!
Moderator: Moderafo's
coupe soleil schreef:MissF schreef:Al sinds we in ons huis wonen stinkt de gootsteen soms zo. Dan gooi ik er weer een berg keukenontstopper door, en gaat het wel weer.
Maar gister kwam mn man erachter dat het ding ook nog eens verstopt raakte. Dus ik het hele putje opengeschroefd, brrr, wat een rotzooi komt daaruit zeg. En een stank.
Slechte beluchting en/of een slecht werkende stankafsluiter. Of is het probleem nu over?Bah. Maar alles is weer schoon. Inclusief het gootsteenkastje. Die stond natuurlijk blank, omdat ik de kraan opendraaide terwijl ik net die buizen los had geschroefd![]()
Ben je blond?
liefie schreef:daarom ben ik ook zo blij met mijn baan in de thuiszorg mijn man en ik willen heel graag kinderen als we ze mogen krijgen en dan kan ik heel makkelijk 12 uur werken en ik hoef dan maar 1 weekend per maand en alleen de zaterdag of zondag |(dienst van 4uur) en s avonds hoef ik pas om 19.00 te beginnen dus dan is mijn mannetje thuis!
Ik wil perse blijven werken gewoon omdat ik een opleiding heb gedaan en omdat ik mijn werk echt helemaal geweldig vind!
Tuinfluiter schreef:@Evelien,
Nee hoor, ik ben gastouder van 7 kinderen en alle kinderen vinden het best als de moeder hen achter laat bij ons.
Ze lijden er niks mee.
Vind wel dat een moeder als het enigsinds kan niet TE veel moet werken want dat is ook weer niet goed voor een kind.
Evelien schreef:zijn kinderen die naar de oppas gaan gelijk de dupe van dat een moeder werkt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten