De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 jan 2008 12:50

ik geef alleen paracetamol als ik merk dat sarah er zelf last van heeft. Heeft ze koorts maar is ze vrolijk en speelt ze gewoon, dan niet. maar nu heeft ze duidelijk pijn dus krijgt ze wel.

leuke namen!!

Enne liefje ik moest ook een andere fiets, heb hem ook bij bikesonline vandaan, rode moederfiets merk even kwijt zal even kijken :) maxxwell maar die is blijkbaar niet meer leverbaar. Vind het ideaal,vooral die dubbele standaard. Heb een stoeltje bij de anbw gekocht met 50% korting van bobike.
Sarah was 8 maanden toen we gingen fietsen, ze moeten zelfstandig kunnen zitten en stevig in de nek zijn. Of vanaf 9 maanden, dat is de andere regel volgens mij, net als met de autostoel. ( 9 maanden of 9 kilo oid)

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 11 jan 2008 12:53

Dat is toch wel heeeeel toevallig.

sela

Berichtdoor sela » 11 jan 2008 12:55

liefje schreef:Met hoeveel maanden gingen jullie fietsen met de kleine, ik vindt danique al zo stevig in haar ruggetje en nekje, ze zit al bijna helemaal alleen :lol:
En welke fietszitjes zijn het fijnste, en heeft hier iemand een moederfiets bevalt dat een beetje?

vondt deze nl wel erg leuk moet toch een nieuwe fiets maar twijfel tussen een moederfiets of een gewone.

http://www.bikesonline.nl/?gclid=CIzZ38 ... QwodRw6r1A

of compleet:
http://www.bikesonline.nl/files/Eleganc ... eet-KL.jpg

op 1 okt. 2006 heb ik voor het eerst met haar gefietst. ze was toen 6,5 maanden. had de indruk dat ze goed kon zitten en had gehoord dat het vanaf dan zo ongeveer kan. vanaf tijd doe ik haar een groot plezier met fietsen, zo is mijn indruk. ze babbelt en zingt uitgebreid. nu ja, zingen.. iig iets wat er op lijkt. heb een gewone fiets met zo'n zitje voor. zo'n fiets die je ook op het station kan zetten zeg maar.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 13:06

bij milan met 9 maand...

met matteo fietsen we nu al ruim 2 maand :lol: :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 13:08

ik heb trouwens een gazelle bloom moederfiets!!! vind het echt een topfiets! oke, wel duur, maar dan heb je ook een hele goede.... ik heb er mede voor gekozen omdat de andere merken fietsen met mijn framehoogte niet verkochten... [/u]

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 jan 2008 13:17

ik ben toch beetje huiverig met een kleintje snel voorop de fiets...

hier in de buurt is een kindje overleden doordat et zijn nekje had gebroken tijdens een fietstocht! ze moeten echt vanuit zichzelf zitten... wil je verandwoord met een kindje fietsen gaf de fietsenmaker aan!

ik ga straks ook een andere fiets kopen, maar geen moederfiets! De fiets die ik nu heb is nog vanaf de pieterzandt.. en rammelt in elkaar! wel makkelijk, ik hoef em nergens op slot te zetten, ze nemen em toch niet mee :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 jan 2008 13:27

een moederfiets is op zich erg handig doordat je stuur extra breed is en je makkelijk op kan stappen met stoeltje, maar de dubbele standaard is echt ideaal als je een buggy meeneemt, al kantelt hij wel als het erg zwaar wordt aan 1 kant, dat kan natuurlijk niet anders...

enne ppm ik heb ook zulke verhalen gehoord vandaar dat ik ook langzaam ben gaan opbouwen, eerst een paar minuutjes, toen een kwartiertje en nu kan ze zelfs uren fietsen, ze vind het heerlijk en valt zelfs in slaap!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 jan 2008 13:35

dat ben ik wel met je eens hoor dat van die moederfiets! ik denk dat je er wel makkelijker op kan fietsen enzo.. maar tis hire voor een enkele boodschap en verder voor gewoon rondfietsen! dus alle voors en tegens gaan wij gewoon voor een gewone!
We een superuitvinding die mamafiets! vooral voor mensen die geen rijbewijs hebben en alles op de fiets moeten doen... veeeel stabieler

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 13:50

paprikameisje2 schreef:ik ben toch beetje huiverig met een kleintje snel voorop de fiets...

hier in de buurt is een kindje overleden doordat et zijn nekje had gebroken tijdens een fietstocht! ze moeten echt vanuit zichzelf zitten... wil je verandwoord met een kindje fietsen gaf de fietsenmaker aan!

ik ga straks ook een andere fiets kopen, maar geen moederfiets! De fiets die ik nu heb is nog vanaf de pieterzandt.. en rammelt in elkaar! wel makkelijk, ik hoef em nergens op slot te zetten, ze nemen em toch niet mee :lol:

ikomt dan wel vaak voor in nederland... want als je het hebt over wanneer kinderen op de fiets lees ik regelmatig dat datzelfde bij hun in de buurt gebeurt is....

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 jan 2008 13:52

trijntjejohanna schreef:
paprikameisje2 schreef:ik ben toch beetje huiverig met een kleintje snel voorop de fiets...

is dan zeker vaak voorgekomen in nederland... want als je het hebt over wanneer kinderen op de fiets lees ik regelmatig dat datzelfde bij hun in de buurt gebeurt is....

Had het nog niet eerder gehoord :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 13:53

ik wel... :wink: maar vraag me af hoe vaak het echt gebeurt is

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 13:54

hier dus wel een moederfiets omdat ik geen rijbewijs heb en dus veel fiets... dus ik was ontzettend blij toen matteo ook op de fiets kon

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 jan 2008 13:55

Zulke verhalen doen meestal de ronde wel, net als er weer iets nieuws of ergs gebeurd dan heeft iedereen het wel eens eerder gehoord :| tenslotte zijn we ook allemaal familie van elkaar, en hebben we allemaal als het goed is een mond( heb ik al eerder gehoord :mrgreen: ) straks reageert er waarschijnlijk iemand waar het familie van is :?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 11 jan 2008 13:55

trijntjejohanna schreef:hier dus wel een moederfiets omdat ik geen rijbewijs heb en dus veel fiets... dus ik was ontzettend blij toen matteo ook op de fiets kon

Waar heb jij hem vandaag en heb je een foto ben niks brutaal :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jan 2008 14:00

ik heb em bij een fietsenzaak gekocht hier 10 km verderop... ik wilde niet bij een internetwinkel omdat ik dat veel te onhandig vond met garantie enzo... kostte wel ietsje meer...

foto volgt :mrgreen:

Terug naar “Archief”