Tortilla's zijn idd mjam en behoorlijk veelzijdig.
Ook een lekkere snelle tortilla is koude tortilla's:
Je smeert er een laagje sandwichspray op en vult ze met sla, tomaat, zongedraagde tomaatjes, zilveruitjes, augurk, courget, komkommer en daar doe je uitgelekte tonijn uit een blikje bij en je rolt hem op en het is heerlijk. Je kunt ook met gerookte zalm doen of andere vis. Of koude gerookte kip wat jij wilt

Maar die met tonijn is erg mjam!!
Vooral ook zomers omdat het koud is. Maar het smaakt mij altijd lekker. En voor de kids ook. Je snijd alle ingredienten in stukjes en doet ze in aparte bakjes, en ieder pakt wat hij lekker vind!!!
Ik krijg er pikant zin in. Maar vanavond zuurkoolstampotl
Een warme tortilla is ook lekker om te vullen met gehakt of kip idd. Begin met saus uit zo'n potje, een plak kaas. Dan lekker roergebakte kip/gehakt, prei, champignons, en andere roerbakgroenten (Broccoli, wortels etc net waar je zin in hebt) daar doe je een zakje kruiden bij. Dit mengsel uit de pan leg je op de tortilla waar al saus en kaas op zit. (Je kan er ook nog sla bij doen) Je klapt de tortilla dicht, strooit er nog geraspte kaas overeen even de kaas laten smelten en ook enorm smullen maar. Alleen kost deze meer tijd....
@Saskia kan je kristalsuiker niet bruin maken door er iets door te doen of het te koken of of of?
Kweet niet hoor. Bedenk ik gewoon ff.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!