Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kraai
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Kraai » 23 mei 2007 13:44

nou ik sport 2x in de week s'avonds. Maar die slaapmedicatie heb ik nodig want anders slaap ik echt niet. Heeft een andere reden dan moe wezen. En dat het met verandering van je hormonen te maken heeft dat is zo maar daarom kan het geen kwaad om af te vallen. Want door die anti depressiva krijg je juist weer een hongergevoel. Dus ga je weer meer eten.
Soms kun je nog maar één ding doen en dat is BIDDEN

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 26 mei 2007 09:06

Wiehoei! maandag begonnen en nu -2,4 kilo. hoop dat ik de 10 -nog een keer!- ga halen.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 mei 2007 09:24

'k Ga vanmiddag weer wegen en meten... Ik ben benieuwd! Er moeten nog wel meer centimeters af zijn volgens mij, want gisteren trok ik een broek aan en hij zat echt veel te wijd! :lol:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 mei 2007 15:50

Hmm, ik ben tijdens onze huwelijksreis wel aangekomen, geloof ik! Gelijk maar weer bakkeren!
Afbeelding

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 27 mei 2007 15:54

Jannoek schreef:Wiehoei! maandag begonnen en nu -2,4 kilo. hoop dat ik de 10 -nog een keer!- ga halen.
:shock: :shock:

Ik ben vast heel vervelend, maar dat kan echt niet goed zijn!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 mei 2007 15:55

L'être extraterrestre schreef:
Jannoek schreef:Wiehoei! maandag begonnen en nu -2,4 kilo. hoop dat ik de 10 -nog een keer!- ga halen.

Hoezo kan dat niet goed zijn? Ik viel de 1e week ook 3,5 kilo af. Dat is allemaal vocht wat je dan verliest en dus alleen maar goed.
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 mei 2007 11:18

zou ook niet weten waarom dat niet goed is, net wat daphne zegt; dat is voornamelijk vocht. volgende week gaat het heus zo hard niet meer, dat was de vorige keer precies hetzelfde.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 28 mei 2007 17:01

Oké.. Tjah, het klinkt mij wat twijfelachtig, maar jullie vallen af dus zullen jullie het wel weten :wink:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 mei 2007 18:15

Daphne schreef:
L'être extraterrestre schreef:

Hoezo kan dat niet goed zijn? Ik viel de 1e week ook 3,5 kilo af. Dat is allemaal vocht wat je dan verliest en dus alleen maar goed.

ik hoef niet af te vallen, maar mijn gewciht schommeld ook zeker een kilootje of vijf in de week.. dus de ene week vijf kilol meer dan de ander

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 28 mei 2007 18:54

Oei.. ik denk dat ik de eerste week de weegschaal maar vermijdt :(

Ik kan niet zo goed me programma meer te pakken krijgen als eerst, das echt super lastig.. Ik ga er deze week gewoon weer voor!! :lol:
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 28 mei 2007 23:44

goeie help...let ik níét echt op m'n lijn...lijk ik gewoon af te vallen :-? rok die btje te strak zat, kan ik nou weer gewoon aan...vriendin vroeg me zaterdagav of ik afgevallen was, want mn taille was volgens haar smaller,
en wat kilo's betreft, is er niks af...hmm miss wat spieren aangemaakt ofzo!:-)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 mei 2007 08:35

Wauw heerlijk, ik ben weer 6 ons extra kwijt!

Over dat afvallen in de eerste week, dat is inderdaad vaak vocht wat je kwijt raakt. Als het zo hard blijft gaan is het niet okee, waarschijnlijk doe je dan aan een extreem dieet of zo.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 mei 2007 15:08

Mijn buikje, die altijd vervelend was, is nu veranderd in een gespierde buik. Maar het vervelende is: de omvang is niks minder. Nu kan ik alleen geen strakke onderbroeken meer aan doen, wat dat helpt niet :?

Het zwemmen heeft dus wel effect, maar niet helemaal zoals ik wilde :?
Misschien dat als ik blijf zwemmen dat het ding dan toch slinkt :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 06 jun 2007 08:20

Ben nu eindelijk begonnen met de Sonja Bakker methode. Ik doe het samen met mijn moeder en het gaat erg goed. Ik vind dat je erg veel mag eten en soms kan ik het niet eens op. Daarom neem ik ook zeker niet alle tussendoortjes.
Het is fijn om het samen met een gezinslid te doen omdat je elkaar dan meer controleert dan wanneer je het met een vriend of vriendin doet (die zie je toch veel minder).
Hoop dat ik 7 kilo zal afvallen (dan weeg ik 60 en heb ik een goede BMI) en wil eigenlijk iets meer zodat ik wat 'speling' heb.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 06 jun 2007 10:45

dorine88 schreef:Ben nu eindelijk begonnen met de Sonja Bakker methode. Ik doe het samen met mijn moeder en het gaat erg goed. Ik vind dat je erg veel mag eten en soms kan ik het niet eens op. Daarom neem ik ook zeker niet alle tussendoortjes.
Het is fijn om het samen met een gezinslid te doen omdat je elkaar dan meer controleert dan wanneer je het met een vriend of vriendin doet (die zie je toch veel minder).
Hoop dat ik 7 kilo zal afvallen (dan weeg ik 60 en heb ik een goede BMI) en wil eigenlijk iets meer zodat ik wat 'speling' heb.

Hoe klein ben je dat je pas een goed BMI hebt als je 60 kilo weegt? :shock:

Terug naar “Archief”