Mr. J schreef:ow ik doe het gewoon alleen, dat is wel zo sportief, ik installeer het wel overal waar ik zelf zit WP maar niet dat ik mijn familie mee laat helpen
Bullshit. Je kunt haar terug vinden onder de naam Rienepien. Ik typ alles zelf.
jip_86 schreef:Kliksafe was eerst rdnet. Maar staat verder helemaal los van het rd volgens mij.
Klopt. Klicksafe was eerst een soort van non-profit-afdeling van het RD. De kosten liepen echter te hoog op en de baten bleven uit. Ze hebben toen aangegeven dat ze er mee gingen stoppen en heeft Solcon het van hun over genomen. Ik geloof dat klicksafe nu een soort stichting is ofzo.
Alle bovenstaande reactie's aangaande rdnet/kliksafe kloppen niet.
Eerst viel rdnet onder de erdee holding en deden de techniek zelf. Later heeft rdnet de techniek uitbesteed aan solcon. Op een gegeven moment bleek dat het financieel niet rendabel was en besloot de erdee holding om ermee te stopppen. Op dat moment is de SVM (Stichting Verantwoord Mediagebruik) opgericht en die heeft rdnet overgenomen en het een andere naam gegeven namelijk Kliksafe......
k Heb kliksafe pro....dus behalve white list kan ik ook op andere site's door gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen, dit is uhh gewoon gefilterd dus niet uber ofzo...
whaha beetje vaag verhaal geloof k