Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Faramir » 28 apr 2014 13:38

Het Minder, Minder, Minder spelletje is dan eindelijk ook uit: http://filipdewinter.be/mmm/

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 apr 2014 13:39

rotterdam

inderdaad, dus ik zou maar eens wat inbinden is mijn advies.
Ik ben het onderhand zat voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden door jou , hoewel je niet de enige bent hier.
Ik zou het uiteraard kunnen negeren, maar het moet een keer gezegd worden.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 28 apr 2014 14:08

ineke-kitty schreef:rotterdam

inderdaad, dus ik zou maar eens wat inbinden is mijn advies.
Ik ben het onderhand zat voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden door jou , hoewel je niet de enige bent hier.
Ik zou het uiteraard kunnen negeren, maar het moet een keer gezegd worden.

Jij ? iets negeren ? je vinger zit vastgeplakt aan de "reply" toets.
Maar ik heb vandaag een ontzettend goeie bui, kreeg heel goed nieuws vanmorgen.
Niemand krijgt me kwaad vandaag, zelfs jij niet ineke-kitty. :D
Dus ik wens je een fijne dag.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 28 apr 2014 14:16

Jammer dat ik nooit iets herken in de , rotterdammer, als gelovige die staat voor het geloof in de HEERE JEZUS CHRISTUS.
Opmerkelijk.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 28 apr 2014 14:20

Wilsophie schreef:Jammer dat ik nooit iets herken in de , rotterdammer, als gelovige die staat voor het geloof in de HEERE JEZUS CHRISTUS.
Opmerkelijk.

Nee dat heb je met al die ruis er omheen.
Intussen ben ik wel benieuwd naar het goede nieuws dat hij gekregen had :D

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 28 apr 2014 14:58

Hij wordt de nieuwe rechterhand van G. Wilders :lol:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 28 apr 2014 15:43

johannes1 schreef:Hij wordt de nieuwe rechterhand van G. Wilders :lol:

:mrgreen:

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 apr 2014 16:14

Opmerkelijk is ook dat er gesprekken met wat men noemt "gematigde Moslims" , en interreligieuze conferenties plaatsvinden, die begonnen zijn door het Vaticaan, en worden nu opgepakt door de bewakers en bewaarders van de belangrijkste Islamitische heiligdommen in Mekka en Medina.
Door koning Abdullah van Saoedi-Arabie.
De tolerantie die door Abdullah en de zijnen wordt bepleit, geldt uiteraard alleen maar de Islam.
Omgekeerd is er alleen sprake van vervolging of onderdrukking.

In de VN wordt gewerkt aan wereldwijde wetgeving [ als die inmiddels al niet gerealiseerd is] over religieuze tolerantie,.
Met grote achterdocht kijken niet alleen evangelische christenen naar wat er gaande is bij de VN.
De tolerantie van de Islam is niet al te groot. Dat hebben kortelings nog de reacties op bijv. de Deense cartoons en op de film Fitna van de heer Wilders wel aangetoond.
Dat ervaren ook de christenen in door de Islam gedomineerde landen dagelijks aan den lijve.
Daarom worden de toenaderingen van de Islam en de roep van sommige van hun leiders om te komen tot een meer liberale Euro-Islam met een zekere achterdocht bekeken, en terecht volgens mij.
Het moge duidelijk zijn dat het een tactische manoeuvre is om ook Europa onder het juk van de sharia te brengen, en dus als onderdeel van de grote Jihad, de strijd om Europa.

Binnenkort kan er weer gestemd worden wie er in de regering van de EU plaats zal nemen.
Wel, we zullen zien wiens "haan victorie gaat kraaien".

Misschien moet ik eraan herinneren dat eind 1973 er een geheime overeenkomst gesloten is tussen de leiders van de EEG en de Arabische Liga. In ruil voor olie krijgt de Arabische Liga invloed op de politiek, de cultuur en het onderwijs in de EEG.
Later wordt deze overeenkomst, ook achter gesloten deuren, vastgelegd door de oprichting van de EAD, het Europees-Arabische Dialoog.
Het feit dat onze zelfstandigheid is verkocht voor een paar vaten olie, is geheim gebleven.

Pas moedige auteurs, Bat Ye'or [ Eurabia, the Euro-Arab Axis, 2005] en Oriana Fallaci [ De Kracht van de rede, 2005] hebben dit feit naar buiten gebracht.
Verraad dus tegenover de burgers van de EU en verraad tegenover Israel.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 28 apr 2014 16:32

De tolerantie van bepaalde islamitische groeperingen is niet groot, dat klopt. Evengoed gaat dat op voor bepaalde christelijke groeperingen. Zelf ben je nou ook niet bepaald een boegbeeld voor religieuze tolerantie.

Waarom verwacht je van anderen wel datgene wat jij niet voordoet?

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 28 apr 2014 18:08

@Schelpje , scherp opgemerkt ,, ruisssss,,!

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 apr 2014 18:18

faramir

Nee, ik heb inderdaad helemaal niets met religie, en daarmee dus ook geen tolerantie daarvoor.

"Religie" is namelijk een door de mens zelfbedachte 'godsdienst' en heeft niets te maken met het geloof van Christus Jezus.

Ik verwacht op z'n minst dat christenen zich bewust zijn [ of worden] van het gevaar van de valse religie van de Islam, maar misschien is dat een utopie.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 28 apr 2014 18:31

Wilsophie schreef:Jammer dat ik nooit iets herken in de , rotterdammer, als gelovige die staat voor het geloof in de HEERE JEZUS CHRISTUS.
Opmerkelijk.

He daar is ze weer, miss Urk, we hebben je gemist, toch niet ziek geweest hoop ik.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 28 apr 2014 18:32

johannes1 schreef:Hij wordt de nieuwe rechterhand van G. Wilders :lol:

lol hysterisch-smile

Anoniem_89

Berichtdoor Anoniem_89 » 28 apr 2014 18:35

ineke-kitty schreef:Ik verwacht op z'n minst dat christenen zich bewust zijn [ of worden] van het gevaar van de valse religie van de Islam, maar misschien is dat een utopie.

Tja ik weet nog wel in de bijbel staat..

3 opties ken ik;

1. of we zien goed om naar onze medemens (in dit geval de moslims) waardoor hij/zij God zal leren kennen.
En we vreedzaam samen kunnen leven.

2. of we doen helemaal niks en ziet onze medemens dat we onderscheid maken waardoor zij moeilijk kunnen geloven dat we een liefdevolle God hebben, want zelf mogen we de ander niet.

3. of de bijbel spreekt over de antichrist (stel je voor dat het de islam zou zijn) dan valt er niets meer aan te doen.
De bijbel spreekt dat vele vervolgd zullen worden en vermoord zullen worden vanwege hun geloof..
Tja in dat geval valt er niets meer te redden, het staat vast wat er gaat gebeuren.
Daarom misschien toch optie 1, door zoveel mogelijk zielen te winnen voor God..

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 apr 2014 20:09

anoniem

Als je zo nodig wilt "evangeliseren" onder Moslims, zal je toch duidelijkheid moeten scheppen, door dat onderscheid aan de kaak te stellen.
Op een ander topic las ik van iemand, die moslima is geweest? .....dat we hen heeeeel voorzichtig zouden moeten benaderen, en interesse zouden moeten tonen in wat de Moslim gelooft.
Wij zouden getuigen van ONS geloof in Christus Jezus, DAT is onze opdracht, voor zover je je ertoe "geroepen" voelt, en niet om de hete brij heendraaien.

Maar goed, misschien ben ik inderdaad wel "extreem" zoals sommigen hier beweren.

Persoonlijk ontmasker ik liever een valse 'godsdienst' dan dat ik er interesse in toon.

Terug naar “Archief”