Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor ajl » 13 mei 2011 16:03

Ik werk nog 3 dagen per week en blijf dat ook doen als de derde geboren is. Morgen hoef ik niet te werken hoor, ik ga naar mijn ouders :wink: Aangezien dat ook 1,5 uur heen en terug is, ga je daar niet voor een uurtje heen met de kinderen, dus de hele dag. Allemaal heel gezellig, hebben namelijk ook een verjaardag, maar ook wel vermoeiend. Het liefst zou ik morgenmiddag een paar uur met de kids lekker meeslapen en dat zit er nu gewoon niet in.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 mei 2011 16:11

Ja, zelfs die dingen zijn vermoeiend he. Ik merk het zelf ook wel, als ik zoals vandaag een hele dag bij mijn moeder ben, en aan het winkelen, wat ik beiden superleuk vind hoor, en zelf voor kies, dan ben ik wel helemaal op. Mijn man roept dan dat ik het rustiger aan meot doen, maar dan zit ik maar thuis, daar heb ik echt geen zin in. Want die dingen zijn juist zo gezellig. Maar wel vervelend idd als je er zo moe van wordt. Succes morgen!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 mei 2011 16:30

Ach ik denk dat ik me verkeerd verwoord heb, is ook best lastig zo. Maar wat MissF zegt over bezoekjes bij de vk, herken ik wel zo. Het is dat het moet maar daar is het ook wel mee gedaan. En zo'n echo of het hartje horen kloppen is leuk. Maar dat komt ook omdat ik gewoon vrij nuchter ben en het bij mij ook allemaal goed gaat.

@Ajl, wat vervelend dat je zo beroerd bent. Vervelend. Sterkte ermee.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 13 mei 2011 16:51

tja ik sta ook altijd met 5min weer buiten, ik zou ook niet weten wat ik er meer moet doen.
volgende keer krijg een anti rhesus prik , dan zal het ietsjes langer duren

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mei 2011 18:26

Eindelijk even tijd om online te komen...

Bij de VK was alles goed alleen maandag moet ik bij de Gyn op het matje komen :lol: Krijg ik weer een echo en nog wat onderzoeken alvast voor de zekerheid en als Las nog steeds zo groot blijkt laten ze mij in elk geval niet overtijd gaan.
VK heeft hem al toegesproken dat hij er maar snel uit moet komen :lol:
Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat bij de Gyn en gewoon in het ziekenhuis heb echt geen idee!

Ik heb trouwens wel respect voor moeders die een klein peutertje hebben rondlopen en ook hoogzwanger is pfff de kleine van mijn vriendin is hier maar dat is best intensief met een dikke buik en een kindje van 13 maanden moet er eerlijk gezegd niet aan denken.

Vanmiddag al mijn collega's gezien en die vonden mijn buik echt mega :shock: :D Vind het zelf wel meevallen maar hun hadden mij een kleine 3 weken niet gezien en hij blijkt behoorlijk gegroeid volgens hun.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 mei 2011 18:43

tjonge, spannend Liefie. Maar wel lekker dat ze je misschien niet over tijd laten lopen, da's toch wel een prettig idee denk ik.
En idd lijkt het me echt pittig met een peutertje van 13 maanden erbij. Die moet je nog zoveel helpen. Ik vind zelfs Jurians leeftijd (2 jaar en 4 maanden) al best jong en weinig leeftijdsverschil, maar hij kan al zoveel zelf, da's zo makkelijk. Ik hoef amper mee te sjouwen met hem, maar met eentje van 13 maanden ben je nog erg veel in de weer denk ik.

Mijn man is druk aan het klussen boven :D En ik voel me eens niet eens schuldig dat ik gewoon zit te computeren en zo ook nog eens naar mijn vriendinnen ga. vaak voel ik me schuldig en ga ik ook klussen, maar ik heb het wel even gehad voor vandaag, dus ik ga zo lekker weg, en hoop terug te komen in een keurige babykamer :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 19:24

spannend liefie!wel fijn dat ze het extra in de gaten houden! Wat voor onderzoeken gaan ze verder nog doen?
Ik moet maandag ook, ik ben benieuwd..

Net heeft manlief foto's van mn buik gemaakt, zal er straks denk ik nog wel een posten..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 mei 2011 19:37

@Liefie, dat is spannend zeg. Maar wel een geruststelling als Las groot is dat je niet over tijd hoef te lopen. Sterkte met alles en ik hoop dat je niet ingeleid hoef te worden.

@Jannoek, loop jij al over tijd? (kan nu even niet zien hoe ver je bent).

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 13 mei 2011 19:50

Beter laat dan nooit: Dippie en Juffiejuf: nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mei 2011 21:37

@Jannoek ik heb geen idee wat ze nog meer gaan doen eigenlijk. We zullen wel zien! Hoe laat moet jij maandag naar de Gyn? Ik moet om 14.45 volgens mij.
Wie weet is het bij jou niet meer nodig en beval je van het weekend al!

@Evelien ik hoop ook niet dat ik ingeleid moet worden maar ja anders is het maar zo. "Heb je mooie echo foto's meegekregen?

@MissF ja met een peuter van 13 maanden moet je echt alles nog doen lijkt mij echt zwaar! Maar gelukkig is dat hier niet aan de orde. Jurian is natuurlijk al een stukje ouder dat scheelt wel ben benieuwd hoe die op jullie kleine gaat reageren!
Lekker dat je verlof in zicht is!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 mei 2011 08:37

@evelien ik loop nog niet over tijd, ben a.s. maandag uitgerekend..

@liefie ik moet om 11.15. Heb nog niet het idee dat het gaat gebeuren spontaan, al hoop ik er eigenlijk nog steeds op!
Toch ben ik wel blij dat ik een uiterste datum weet - als inleiden tenminste mogelijk is, en dat het in dat geval geen 2 weken meer gaat duren... Denk dat ik dat niet meer vol zou houden.. :oops: Vooral vanwege de nachten de pijn in m'n bekkenbodem.

Manlief heeft gisteravond een paar gave foto's van m'n buik gemaakt, toch wel leuk om te hebben vond ik. Hier eentje, waarop ik mezelf even onthoofd en ontbeend heb :mrgreen: .

39w4d
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mei 2011 09:04

@Liefie, ja we hebben een stuk of 5/6 fotootjes mee gekregen. Weet even niet mee hoeveel. Maar ze zijn echt leuk. Vooral eentje waar z'n hoofdje te zien is en met z'n handje bij z'n neusje zit. Net alsof die in z'n neus aan het peuteren is. :wink:

@Jannoek, oke ik dacht dat je al uitgerekend was. Maar mooi buik foto. Wat vervelend van die pijn. Niet echt fijn.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 mei 2011 09:05

@Jannoek mooie foto! Ik heb ook veel last van mijn bekkenbodem( loop er ook een beetje naar :( ) dacht daardoor echt dat Las ingedaald was maar dat blijkt dus niet zo! Slapen gaat hier juist weer erg goed wel fijn maar snap dat het voor jou wel zwaar wordt zo.
Is je buik nu nog veel gegroeid of valt dat mee?
Lijkt me een prettig idee dat je een datum hebt kijk je toch naar uit! Ik ben heel benieuwd wat we maandag te horen krijgen!

Hier al flink aan de poets geweest (samen met mijn man schiet lekker op) nu eerst de laatste dingen bij de gamma halen en daarna alles afmaken.

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 14 mei 2011 09:12

Jannoek: Mooie buik! Wie weet... gaat het dit weekend wel gebeuren!
Spannend Liefie, het gaat opschieten voor je! Wat een gaaf kamertje hebben jullie gekregen!
Ajl, doe rustig aan hoor! Denk goed aan jezelf... ik weet hoe moeilijk dat is.
Fijn Evelien dat alles er goed uitzag! Een hele geruststelling hè?

Hier gaat alles op zich wel goed. Wel echt veel last van m'n hormonen. :? Echt niet leuk af en toe. Ik merk iedere keer dat ik vooral in het weekend ons kindje voel. Volgens mij komt dat gewoon omdat ik rust heb en niet druk ben met m'n werk. :oops:
Komende dinsdag moet ik weer naar de VK.

Hebben jullie allemaal een 'puf'cursus of iets dergelijks gedaan? Ik heb er helemaal geen zin in, maar soms denk ik dat het toch wel handig is zodat je een beetje weet wat je kunt verwachten. Ik heb een paar jaar geleden wel een tijd gehyperventileerd (en problemen met ademhalen gehad), misschien ga ik nog wel iets daarvoor doen. Ik ga nu zwemmen voor m'n conditie en voldoende beweging. We zullen zien hoe dat gaat...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 14 mei 2011 10:09

@liefie ik heb niet het idee dat m'n buik nog echt enorm gegroeid is, al is dat volgens m'n man nog wel zo ;-)
Heb zelf vooral het idee dat m'n buik enorm gezakt is. In de kleren op de foto zie je dat niet goed, maar andere mensen valt ook op dat m'n buik zo laag zit..

@ndw vervelend van je hormonen! En wat 'puf' cursus betreft, dat heb ik niet echt gedaan. Ik heb ZwangerFit gedaan, soort aangepast sporten bij de fysio. Ik vond dat wel heel prettig.
Dat is een landelijk iets, dus wellicht ook mogelijk bij jou in de omgeving.

Terug naar “Archief”