tjonge, het valt momenteel haast niet aan te lezen hier en in het zwangertopic
ik las jullie verhalen over zindelijkheid en kwam net voor het naar bed gaan op het idee om em ook maar eens (voor het eerst) op het potje te zetten. ze vond het helemaal interessant en er kwamen zowaar een paar druppels!
maar ik vind haar nu echt nog te jong voor echt zindelijkheidstraining, dus weet nu al van mezelf dat ik dat waarschijnlijk niet elke avond zal gaan doen...
en ik denk dat sophie ook gelijk heeft, je kan er dan een hele poos steeds mee bezig zijn, terwijl als ze er meer aan toe zijn het denk ik veel sneller gaat! maar dit zal zeker ook per kind verschillen.
hier ook een nijntje-laptop gekregen. staat op vanaf 3 jaar en is om woorden/cijfers te leren en geheugentraining

. het was heel lief bedoeld van de sint, maar die ligt voorlopig dus nog even op zolder..! ze pikt alles al zo snel op, dus hier wachten we nog maar eens mee..
ze vindt boekjes lezen helemaal geweldig, daar hangt ze hele verhalen bij op en duplo is momenteel ook favoriet, net als de houten puzzels. nou, voorlopig vind ik dat prima voor haar! ze heeft wel een loopauto met muziekjes, die vindt ze ook wel leuk. en dat vind ik ook niet zo'n probleem moet ik zeggen. daar kan ze ook haar fantasie wel in kwijt (dingen onder de klep doen, ermee rijden, de beer erop en duwen, enz.)