trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Nina87
Sergeant
Sergeant

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor Nina87 » 15 mar 2010 22:18

Jo'tje schreef:Ghehe. In real life kun je ook goed merken of mensen het leuk vinden of meer in de categorie reageren van: 'echt iets voor jullie' :lol:

Ik denk niet dat je dat zo moet zien. Ik vind het een gave kaart maar het zou gewoon niet bij ons passen. Maar dat betekent niet dat hij niet mooi is of dat ik vind dat jullie beter iets anders hadden kunnen nemen - het is juist leuk om je bruiloft zo persoonlijk mogelijk te maken, toch?
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 mar 2010 23:53

O, ik zie dat ook niet als iets negatiefs of afwijzends hoor!
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat weinig reacties goed 'gespeeld' kunnen worden.
Wij gaan onze eigen gang wel verder. Ik vind het zelf erg leuk om die kaart nu overal op kast of prikbord tegen te komen :)

Alles is zo goed als geregeld, maar er blijven toch wat kleine dingetjes liggen.
Deze week moet dat echt af, dan kan ik ook weer rustig slapen :)
pobody's nerfect

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 16 mar 2010 08:58

Nonno: nog van harte gefeliciteerd! Mooie jurk!

Jo'tje en Marnix: wat een geweldig coole kaart! Erg gaaf! (zou ook iets voor ons zijn geweest, maar ja, wij zijn allang getrouwd :mrgreen: )

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 mar 2010 09:32

Bedankt allemaal.

Kate Spade schreef:Gave kaart, marnix en jo'tje! Al die trouwdagen komen weer dichterbij!

Ook mijn dag -23 april- komt steeds sneller dichterbij! Alles is geregeld en besproken! Nu moeten mijn vriend en ik nog overal langs en de laatste wensen even doorspreken, de ringen ophalen.

De trouwkaarten zijn verstuurd, de eerste gasten hebben zich aangemeld en laten weten dat ze zin hebben in het feest!

Hoewel ik eerst een beetje moe was van het geregel, heb ik er nu echt zin in en vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen.

Leuk! Succes. Dat moe zijn herken ik wel.... nu ook nog het huis / klussen tussendoor.... wordt nog een hele drukke maand.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 16 mar 2010 14:49

Nonno, wat zagen jullie er mooi uit. Geniet nog van de witte broodsweken.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 17 mar 2010 11:57

leuke kaart, Marnix en Jo. Ik kreeg deze week dezelfde kaart in de brievenbus, maar wel met een andere datum en namen ;).

Prachtige foto's Nonno!

Leuk al die aankomende bruiloften, wij zaten vorig jaar in die fase...
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

mopje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mopje » 17 mar 2010 19:24

Ik kom hier niet zo vaak, maar wilde toch even reageren :lol:
Erg leuk om dit topic te lezen.
Heel veel suc6 voor iedereen die nog met de voorbereidingen bezig zijn.
En anderen die bijna hopen te trouwen..... een hele mooie dag toegewenst.... geniet ervan, tis zo voorbij :wink:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 mar 2010 23:00

Vind ik ook wel een gek idee. Vorig jaar zaten wij ook in de periode voor het regelen van dingen en nu al weer bijna een half jaar getrouwd. De tijd vliegt. Maar ik moet wel zeggen dat ik met een tof gevoel op die dag terug kijk.

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 17 mar 2010 23:18

Ik hoop dat wij dat straks ook kunnen zeggen ;). Ik vind het ook wel een gek idee dat het straks zo ver is, het gaat allemaal zo snel!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 mar 2010 23:30

dat herken ik wel. Nog geen 10 weken en dan zijn we getrouwd. 2 jaar lang uitgekeken naar een datum die we er voor konden prikken en dan is het bijna zover. Zal in het begin nog best vreemd zijn, maar ik kijk er enorm naar uit. Van de voorbereidingen genieten lukt ook vrij goed al werken de omstandigheden niet altijd mee. Het is erg leuk om iets neer te zetten wat je beide leuk vind.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 mar 2010 07:11

Wij zijn alweer meer dan een jaar getrouwd en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook ontzettend snel vindt gaan. Had ik niet verwacht want het eerst half jaar ging voor mijn gevoel heel langzaam.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 18 mar 2010 10:17

Kate Spade, ik kwam gisteren je man al tegen bij de huwelijkscatechese... of marriagecourse... hoe je het maar wil noemen :) Toen hij vertelde dat jij ook Oegstgeest komt ging er een lampje branden.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 mar 2010 13:52

kirsten schreef:Vind ik ook wel een gek idee. Vorig jaar zaten wij ook in de periode voor het regelen van dingen en nu al weer bijna een half jaar getrouwd. De tijd vliegt. Maar ik moet wel zeggen dat ik met een tof gevoel op die dag terug kijk.

Die ervaring hebben wij ook, alleen dan alweer íets langer dan 'bijna een halfjaar' getrouwd (9 maanden bijna) :) .
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 mar 2010 17:20

Ik vind het helemaal niet zo snel gaan eigenlijk, wij zijn nu 3 1/2 jaar getrouwd. Als je dan naar een feestje gaat van mensen die 12,5 jaar zijn getrouwd voel je je echt jonkies ;) Ik vind het trouwens altijd wel heel mooi als mensen een huwelijksjubileum vieren!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 19 mar 2010 14:40

Gerdien B. schreef:Nog geen 10 weken en dan zijn we getrouwd.........

Ga je straks hier ook je naam veranderen in Gerdien O.???(ptimatus) :mrgreen: :mrgreen:

Terug naar “Archief”