Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 nov 2008 20:50

Heidebloem schreef:Ja, handig, van die kleintjes die de wantjes steeds uittrekken :? En mensen maar zeggen; ach wat zielig, zo'n kleintje zonder wantjes... :x

zeg ik tegenwoordig.... tis mijn kind.. en zo aaah is dat niet :lol: net als die snoepjes bij de kassa.. julia is nog niet eens een jaar, vragen ze.. mag ze een snoepje.. ik natuurlijk nee...

mensen achter mij... aaahh... ze mag niet eens een snoepje.... pfff.. stomme wijven! laat ze zich met hun eigen opvoeding bemoeien en nie tmet de mijne.. dat asociale gevreet bij de kassa!

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 24 nov 2008 21:03

Je hebt groot gelijk! Laat ze hun moeder gaan pesten :P
Vind het ook onzin dat die kids overal volgepropt worden. En als je dat als moeder prima vindt: best. En als je dat niet wilt: ook best.
AfbeeldingAfbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 24 nov 2008 21:07

Ik heb nu van die koters die hun wanten kwijt raken, ook zo'n feest. Kan ik keer op keer 10 euro uit gaan geven voor goede handschoenen? Ben me daar gek. Ze krijgen ze eens per jaar, moeten ze maar opletten. Ach, krijgen die kids geen wantjes???
ja, dat is mijn mening dan he.....

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 24 nov 2008 21:10

Wat een ontaarde moeder :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 nov 2008 21:18

*Annet* schreef:Ik heb nu van die koters die hun wanten kwijt raken, ook zo'n feest. Kan ik keer op keer 10 euro uit gaan geven voor goede handschoenen? Ben me daar gek. Ze krijgen ze eens per jaar, moeten ze maar opletten. Ach, krijgen die kids geen wantjes???

je bent toch handig met naald en draad? of zijn dat de wanten van je groten zonen.. die zullen vast wel geen lintje meer aan hun want willen hebben :lol:

of een naamlabeltje eraan? met et adres.. moet je geen groot of mega lang adres ehbben.. of anders.. wanten kopen bij de action :lol:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 24 nov 2008 21:31

Of die jongens zelf laten breien :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 nov 2008 22:31

Wat hebben wij dan een makkelijk kind!! :mrgreen:

Kinderwagen geen probleem,
Wantjes geen probleem, als ik ze niet aan doe, dan vraagt ze erom.
Sjaal pakt ze zelf van de kapstok tie mama tie.
En de muts houd ze ook keurig op :mrgreen: en dat zonder snoepjes :lol:
Als ze een oude jas aan heeft en ik wl even met haar wandelen doe ik gewoon sokken over haar handjes zit ook prima :-)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 nov 2008 11:34

Thomas klimt altijd zelf in de kinderwagen, hij vindt het heerlijk om met de wagen te wandelen!
Wantjes vindt thomas ook niet zo geslaagd, maar die moet ik gewoon aantrekken als we daarna direct naar buiten gaan, dan houdt ie ze wel aan.
Gisteren was hij helemaal ingepakt: Jas tot aan z´n kin gesloten, muts op, cappuchon op die met klitteband aan de voorkant vast moet, sjaal om, wanten aan, dikke sokken en in de voetenzak. :mrgreen: Hij heeft ongeveer drie kwartier muisstil gezeten, alleen z´n oogjes gingen heen en weer. :lol: :P

Ajl, beterschap met hugo :(
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 nov 2008 11:54

Haha..hij was zo dik ingepakt dat hij niet eens kon bewegen!

Met Hugo gaat het iets beter, heeft nog wel koorts, maar begint weer wat te lachten. Ik heb vandaag nog lekker een dag vrij genomen. AlsHugo donderdag nog niet lekker is, vraag ik mn schoonmoeder om op te passen.

Vaanf welke leeftijd doen jullie je kind hanschoenen aan? Hugo heeft wel altijd een muts op, maar handschoenen en een sjaal heeft hij niet. Nu zijn de mouwen van zn jas wel wat te lang, dus zn handen zie je niet echt.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 nov 2008 12:10

Fijn dat het de goede kant op gaat met Hugo!
Thomas droeg vorige winter ook wanten en een sjaal, hij was toen ongeveer vijf/ zes maanden.
Maar als Hugo geen last heeft van koude handjes, dan hoef je natuurlijk ook niet persé wanten aan te doen.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 nov 2008 12:15

beterschap met hugo!!

ik woon nu bijna een week bij mn zus met de kids... het is erg gezellig.. Maar Matteo mist zn papa wel heel erg!! als hij iets ziet liggen wat op een telefoon lijkt, dan pakt hij em, houdt em bij zn oor.. en zegt papa papa... :cry: Hij wil ook alleen maar bij mij zijn.. het lijkt wel of hij denkt, papa ben ik al kwijt, nu moet ik zorgen dat mama wel bij me blijft...

Matteo wil niet meer in de kinderwagen eigenlijk.. haha... eigenlijk heeft hij ook wel groot gelijk.. hij kan toch prima lopen.. dus waarom zitten in de kinderwagen... hij kan ook prima een heel eind lopen... dus vaak neem ik de kinderwagen niet meer mee... als ihij wel in de wagen moet, omdat dat even makkelijker is.. ga ik vantevoren vaak al een eind met hem wandelen.. en dan is hij moe in zn benen en dan zet ik em dan in de kinderwagen!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 nov 2008 12:18

Michael heeft wel een muts op, geen sjaal (geen leuke nog kunnen vinden) en zijn wanten trekt hij er met zijn mond vanaf. Hij heeft wel een lekkere warme winterjad waarvan de mouwen, net als bij Hugo, net wat te lang zijn dus dat is wel best. Maarre, ajl, Hugo kan toch best kleine wantjes aan? Of begint hij al echt aan zijn handjes te trekken enzo?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 nov 2008 12:51

Had er eigenlijk nog niet over nagedacht. Tot voorkort lag hij nog in de kinderwagenbak, maar daar begint hij nu uit de groeien. Aankomende week maar de handschoenen kopen die bij zn muts horen. Hugo ligt nu in de box enorm zn broek vol te werken...haha

@TJ wat zielig dat hij zn vader zo mist. Slaapt Tobias niet bij je zus?
Laatst gewijzigd door ajl op 25 nov 2008 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 nov 2008 12:55

Idd, lange mouwen is handig :wink: Ik heb bij Timon nog maar een paar keer z'n wanten aangehad, maar dan laat hij ze goed zitten. Verder heb ik een muts met een touwtje onder z'n kin, anders is die ook zo af. En verder zit hij lekker in zo'n zak.... Ik ben af en toe jaloers op 'em :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 nov 2008 12:56

@ajl: hoe oud is Hugo nu eigenlijk? Zonder banner kan ik dat niet onthouden :wink:

Terug naar “Archief”