Berichtdoor jantine76 » 03 sep 2008 16:05
Ha, jullie hebben groot gelijk. Ik heb een hele tijd niets meer van me laten horen! Wel las ik af en toe even bij, maar om zelf te reageren, daar kwam niet van. De afgelopen periode was nogal druk. Hessel geboren, kids vakantie, op vakantie geweest enz... Maar goed, de oudste drie gaan weer naar school en het is dus ongekend rustig hier in huis. Hessel is een makkelijke baby. Wil op zijn tijd een natje en droogje, maar huilt verder niet veel. Héérlijk!!! t'Is echt genieten met hem. s'Morgens krijgt hij om een uur of 7 wat, dan zorgen dat de rest klaar is om naar school te gaan en eventueel te brengen en daarna heerlijk met Hessel bezig. Lekker badderen.. Hij is erg vriendelijk, kan inmiddels schateren van de lach. De tijd gaat snel, hij is al bijna 4 maanden!! Ze zijn allemaal dol op hem.
Hij begint zich nu ook op z'n zij te draaien, nog een klein stukje en hij ligt op zijn buik. Leuk om dat te zien..
Over werkende moeders gesproken.. Ik heb altijd nog parttime gewerkt, maar ben er na Hessel meegestopt. Ik vond het wel even goed. Omdat ik zelf voed, vind ik werken lastiger te plannen.. En daarbij, ik wil nu ook echt genieten van de babytijd. Bij de vorige was dat door omstandigheden niet zo en daarom wou ik het nu wel graag. Ik heb tegen mijn baas gezegd dat ik zelf wel weer aan zou geven als ik eventueel weer zou willen.. En eerlijk gezegd, het bevalt me prima zo. Ik heb zat te doen, verveel me geen moment. Kom nu weer aan naaien, bakken e.d toe en ik heb alle fotoboeken eens bijgewerkt. Heerlijk om voor zulke dingen tijd te hebben!