Tjonge, wat schrikken, Rosekapje! Lijkt me echt vervelend, als niet alles zo vlekkeloos verloopt!
Hier gaat het naar omstandigheden goed

Ik begin steeds meer te balen van zwanger zijn. Klinkt heel raar, want naar het kindje verlang ik zo gruwelijk enorm! Maar dat zwanger zijn, neuh. Heb ik een half uurtje door de stad gelopen, ben ik al doodmoe als ik weer thuis ben. Ik moet een beetje opletten dat ik niet te druk ben en te zware dingen sjouw, want mijn rug protesteert steeds meer, en ik heb steeds meer last van harde buiken.
Vandaag toch gewoon de schommelstoel en het ledikantje geschilderd, wel op de grond zittend. Dat ging best goed.
Maar ik vind het neit erg als die buik weer weg is, en we ons kleine kindje tenminste ‚cht vast kunnen houden.
Vanmorgen kon ik ook gewoon niet meer slapen, zo druk was het kind. Had haar/zijn papa natuurlijk horen praten, en papa dacht dat kindje het wel leuk zou vinden als hij even over mama's buik zou aaien. Kindje vond het erg leuk, maar zo leuk dat ze maar bleef bewegen. Haha, ik moest er gewoon om lachen. Maar ik kon niet meer slapen. Nouja, heb ik tenminste een lange dag
Sterkte voor de andere zwangeren!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...