Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 okt 2008 11:41

Gefeli, Rosekapje!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 08 okt 2008 17:14

Zooo kben ff niet op Refoweb geweest en opeens groot nieuws overal.
Leuk leuk!

Eerst Bloempie, Martien en Thomas van harte gefeliciteerd. Super gaaf. EN leuk met dat shirtje! Toppie. Zelf heeft ie het nog niet door zeker?
Fijn dat het tot nu toe redelijk goed gaat.

Columbus en Rosekapje en de boys ook gefeliciteerd. BIj jou krijgen de jongens het zeker al een beetje door? Iig Christiaan zeker? Hoe oud zijn ze bij jou? Hopen dat je gauw opknapt en de rest een prettigere zwangerschap mag hebben.

Sterretje, hoor van meer mensen dat ze liever zouden werken, maar als je eenmaal je draai gevonden hebt is het wel lekker om nog ff thuis te zijn denk, ben je ondertussen al wat gewend?

MissF nog alles onder controle? :wink:

Heb 2 kinders in de klas die elk moment een broertje of zusje kunnen krijgen. Je merkt echt spanningen enzo. Leuk!

Mijn vriendin is ondertussen 20 weken zwanger maar er is nog niets te zien :D Apart he Evelien een zwangere vriendin? Is weer heel anders als zus/schoonzusje!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 08 okt 2008 17:45

Bloempie en familie gefeliciteerd. Leuke manier van vertellen zo.

Rosekapje en familie ook gefeliciteerd.
Leef je droom.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 08 okt 2008 18:33

Rosekapje en Columbus van harte gefeliciteerd! Hoe was de 3e echo??

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 08 okt 2008 18:34

Gefeliciteerd Rosekapje! Hopelijk knap je vlug een beetje op..

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 08 okt 2008 20:06

Gefeliciteerd allemaal....gaaf, weer buik en babyfoto's!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 okt 2008 13:32

ff update vanaf hier. de derde echo had ik dus maandag en alles zag er goed uit. 10 vingers, 10 tenen, maag nieren, hartje, vorm van de hersenen etc. deze echo was trouwens via een echo bureau, daar werkt de verloskundige dus nu mee samen. De nacht na de echo begon ik weer te vloeien, nog niet schrikbarend en ik had zoiets van, nou ja we hebben het gezien, het zal wel goed zijn. Tot aan gisteravond, het werd gisteren steeds erger en 's avonds verloor ik ook wat kleine stolsels. Dus toch maar gebeld. Verloskundige aan huis geweest, maar kon het hartje niet vinden 20 minuten geprobeerd, maar geen gehoor (behalve van mijn eigen ingewanden :wink: ). doorgestuurd naar het zh, met toch het negatieve in gedachten, want het hartje moet hoorbaar zijn met ruim 13 weken. Op de echo bleek dus dat alles met het kindje goed is. Nou is het zo dat de moederkoek voor ligt (voor mijn baarmoedermond) en ik daar dus die bloeding van had. Nu moet ik rustig aan gaan doen en blijf ik extra onder controle.
gisteravond nog gespuugd, maar vandaag niet misselijk hiep hoi.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 09 okt 2008 13:35

Tsjonge Rosekapje, dat is tot nu toe geen 'onbezorgde' zwangerschap. Hoop dat ze je goed in de gaten blijven houden en dat er over een maand of 6 een gezond kindje geboren mag worden!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 okt 2008 13:48

Meid wat een schrik zeg, Maar Goddank is alles goed met het kindje!
Doe gewoon rustig aan en probeer aan jezelf en aan je kindje te denken! sterkte!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 09 okt 2008 13:57

Heftig hoor! Heel veel sterkte en hopen dat het vanaf nu beter zal gaan.

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 09 okt 2008 13:58

Oei vervelend, rosekapje...

Sterkte in jullie situatie!
Laat je leiden door Hem!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 09 okt 2008 14:05

Wow heftig! Gelukkig dat alles wel goed is met je kindje! Veel sterkte, ook in de rest van je zwangerschap en rustig aan!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 okt 2008 14:28

Rosekapje en man en kinderen als eerste gefelicteerd maar ook heel veel sterkte met deze zwangerschap!
Rustig aan doen hoor

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 okt 2008 14:47

Tjonge, wat schrikken, Rosekapje! Lijkt me echt vervelend, als niet alles zo vlekkeloos verloopt!

Hier gaat het naar omstandigheden goed :) Ik begin steeds meer te balen van zwanger zijn. Klinkt heel raar, want naar het kindje verlang ik zo gruwelijk enorm! Maar dat zwanger zijn, neuh. Heb ik een half uurtje door de stad gelopen, ben ik al doodmoe als ik weer thuis ben. Ik moet een beetje opletten dat ik niet te druk ben en te zware dingen sjouw, want mijn rug protesteert steeds meer, en ik heb steeds meer last van harde buiken.
Vandaag toch gewoon de schommelstoel en het ledikantje geschilderd, wel op de grond zittend. Dat ging best goed.
Maar ik vind het neit erg als die buik weer weg is, en we ons kleine kindje tenminste ‚cht vast kunnen houden.
Vanmorgen kon ik ook gewoon niet meer slapen, zo druk was het kind. Had haar/zijn papa natuurlijk horen praten, en papa dacht dat kindje het wel leuk zou vinden als hij even over mama's buik zou aaien. Kindje vond het erg leuk, maar zo leuk dat ze maar bleef bewegen. Haha, ik moest er gewoon om lachen. Maar ik kon niet meer slapen. Nouja, heb ik tenminste een lange dag :D

Sterkte voor de andere zwangeren!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 09 okt 2008 17:45

Rosekapje:
Dat zijn geen leuke dingen zoiets, brengt enorm veel spanning mee natuurlijk.
Ik hoop voor jullie dat de zwangerschap verder goed mag verlopen en dat het lukt voor je, ondanks de verzorging van gezin en huishouden, rustig aan te doen.
Sterkte ermee!

Terug naar “Archief”