Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Nou, vakanties zijn ik en mijn man echt helemaal dol op. We hebben er zoveel leuke herinneringen aan, zoveel lol gehad... ahhh heb echt zin om naar Schiphol te gaan en zomaar ergens heen te vliegen
Aragorn schreef:Hoe goedkoop is dat nu eigenlijk, lastminutes op het vliegveld zelf boeken?
Galateia schreef:Aragorn schreef:Hoe goedkoop is dat nu eigenlijk, lastminutes op het vliegveld zelf boeken?
Ja, dat vraag ik me dus ook af! Lijkt me namelijk wel iets om eens te doen. Ik heb de afgelopen jaren toch al mijn inentingen verzameld, dus kan overal heen
Flappie schreef:Galateia schreef:Aragorn schreef:Hoe goedkoop is dat nu eigenlijk, lastminutes op het vliegveld zelf boeken?
Ja, dat vraag ik me dus ook af! Lijkt me namelijk wel iets om eens te doen. Ik heb de afgelopen jaren toch al mijn inentingen verzameld, dus kan overal heen
Precies dat heb ik inmiddels ook. Maar de prijs verschilt enorm. Ik weet niet meer hoeveel ik er toen voor betaalde. Maar het is wel lachen, zo met je tas naar schiphol en vragen waar er nog een plekje vrij is. Je betaalt vaak nog minder als bij een normale lastminute. Maar goed, je kunt natuurlijk niet kiezen waar je heen wilt.
MissF schreef:Al sinds we in ons huis wonen stinkt de gootsteen soms zo. Dan gooi ik er weer een berg keukenontstopper door, en gaat het wel weer.
Maar gister kwam mn man erachter dat het ding ook nog eens verstopt raakte. Dus ik het hele putje opengeschroefd, brrr, wat een rotzooi komt daaruit zeg. En een stank.
Bah. Maar alles is weer schoon. Inclusief het gootsteenkastje. Die stond natuurlijk blank, omdat ik de kraan opendraaide terwijl ik net die buizen los had geschroefd![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten