Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 aug 2007 13:15

wat voor 1 heb je aikongirl?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 aug 2007 09:59

@ PPM: Lukt het nog wel om te werken, als je je zo beroerd voelt?
ja, dat is mijn mening dan he.....

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 aug 2007 11:33

*Annet* schreef:@ PPM: Lukt het nog wel om te werken, als je je zo beroerd voelt?

k heb allereerst de eerste vier weken van me vakantie erop zitten.. nu nog twee en daarna ben ik werkloos!!

k ga invalwerk doen!!

k ben er inmiddels ws achter wat zoveel hoofdpijn veroorzaakt, nl te weinig suiker!! sinds een dag of drie doe ik weer suiker in koffie, thee en et gaat wel aardig beter!!!

en s morgens ook al boel suiker op brood... en dat helpt!

verders voel ik me beebje al!!!! en je kan heeeeeeeel licht een bolling zien..

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 17 aug 2007 17:56

lammetje schreef:Ik heb ook via marktplaats gekeken, daar staan zeker een mooi goedkoperen wagens op! Die van mij komt er ook vandaan :lol:
Maar ik ga nu een buggy kopen en op mp staan ze maar voor 20 euro goedkoper dus ga wel eerst kijken of ze wel écht een stuk goedkoper zijn (is een tip :wink: )
En tja ze kunnnen vragen wat ze willen want je hebt het uiteindelijk toch wel nodig (nouja tis handig :P )

Bij de kruidvat staat nu een mooie buggy in de folder, flink afgeprijsd :)

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... elding.jpg

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 17 aug 2007 19:04

paprikameisje2 schreef:verders voel ik me beebje al!!!! en je kan heeeeeeeel licht een bolling zien..

Zo, dat is volgens mij wel vroeg hé! :D Want hoever ben je nu ook al weer?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 aug 2007 21:26

Koop geen goedkope buggy want dat zijn rotdingen.

Ik heb er een van Blokker voor 35 euro. Een nichtje ging wandelen met Danny en halverwege zeeg dat ding in elkaar. Liep dat kind met Danny in een half ingeklapte buggy. Elke keer is er wat met dat ding. Wordt hij zogenaamd "gemaakt" is het de volgende keer weer hetzelfde verhaal. Ik heb nu een duurdere besteld bij de babyzaak. Je voelt gelijk het verschil als je er een proefrondje mee maakt.
ja, dat is mijn mening dan he.....

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 aug 2007 11:27

Haai schreef:
paprikameisje2 schreef:verders voel ik me beebje al!!!! en je kan heeeeeeeel licht een bolling zien..

Ja, dat is erg vroeg. Hier voel ik nog niets, maar ben ook nog maar in de 18e week.
Over twee weken weer een echo... Ben benieuwd of ze kunnen zien of het een meid of jongen is. :)

Het merk is Happy Baby. Het ziet er allemaal degelijk uit, dus heb er wel vertrouwen in.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 aug 2007 11:49

AikonGirl schreef: Ben benieuwd of ze kunnen zien of het een meid of jongen is. :)

Jullie willen weten wat het wordt? Voor ons is het nog een verrassing, al heb ik vannacht voor de verandering weer eens gedroomd dat het een meisje wordt. Ben benieuwd of dat uit gaat komen :D

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 aug 2007 14:15

Ja, we willen graag weten of 't een jongen of meid is.
Eerst twijfelde ik... maar m'n man heeft me overgehaald. ;)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 aug 2007 18:17

AikonGirl schreef:
Haai schreef:

Ja, dat is erg vroeg. Hier voel ik nog niets, maar ben ook nog maar in de 18e week.
Over twee weken weer een echo... Ben benieuwd of ze kunnen zien of het een meid of jongen is. :)

Het merk is Happy Baby. Het ziet er allemaal degelijk uit, dus heb er wel vertrouwen in.

Ik voelde ons kindje al in de 14e week!!!

sela

Berichtdoor sela » 18 aug 2007 19:18

*Annet* schreef:Koop geen goedkope buggy want dat zijn rotdingen.

Ik heb er een van Blokker voor 35 euro. Een nichtje ging wandelen met Danny en halverwege zeeg dat ding in elkaar. Liep dat kind met Danny in een half ingeklapte buggy. Elke keer is er wat met dat ding. Wordt hij zogenaamd "gemaakt" is het de volgende keer weer hetzelfde verhaal. Ik heb nu een duurdere besteld bij de babyzaak. Je voelt gelijk het verschil als je er een proefrondje mee maakt.

'ben er dan wel weer 1 van het soort dat wel van eenvoud houdt. heb een buggy van 29,95. scheelt een hoop geld, is het niet. de eerste maanden heb ik gebruik gemaakt van een draagzak. omdat ik het comform van een luxe wagen niet ken, weet ik uiteraard niet wat ik mis en me er ws. niet bewust van ofzo.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 aug 2007 16:26

M'n buikje op de foto, 25 weken en 1 dag:

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 aug 2007 17:39

mooi buikje hoor! :wink:

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 20 aug 2007 19:07

ben ik ook weer eens.
paprikameisje van harte gefeliciteerd! succes met de misselijkheid!

Hier gaat alles prima, de 20-wekenecho was in orde en erg bijzonder om te zien. onze baby lag flink te bewegen en op zijn of haar duimpje te zuigen.
Verder is de babykamer in grote lijnen af. manlief had vakantie en is er druk mee aan de gang geweest straks bijna geen tijd meer voor.
nou is de afwerking voor mij, leuk leuk! :mrgreen:

wij hebben een mutsy kinderwagen met 4wielen, via vrienden van ons gekocht die hem weer van MP hadden. we hebben wel meer van MP gehaald, sommige dingen vielen niet zo geod uit maar andere weer prima. en scheelt toch wel een hoop geldjes! :wink:

Fijn dat het met de andere zwangeren ook goed gaat!
het blijft een wonder!
Afbeelding Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 aug 2007 22:26

Ik zat me juist af te vragen hoe het met jou zou zijn :wink: . Fijn dat alles goed is!

Terug naar “Archief”