Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:@ PPM: Lukt het nog wel om te werken, als je je zo beroerd voelt?
lammetje schreef:Ik heb ook via marktplaats gekeken, daar staan zeker een mooi goedkoperen wagens op! Die van mij komt er ook vandaan![]()
Maar ik ga nu een buggy kopen en op mp staan ze maar voor 20 euro goedkoper dus ga wel eerst kijken of ze wel écht een stuk goedkoper zijn (is een tip)
En tja ze kunnnen vragen wat ze willen want je hebt het uiteindelijk toch wel nodig (nouja tis handig)
Haai schreef:paprikameisje2 schreef:verders voel ik me beebje al!!!! en je kan heeeeeeeel licht een bolling zien..
Zo, dat is volgens mij wel vroeg hé!Want hoever ben je nu ook al weer?
wat voor 1 heb je aikongirl?
AikonGirl schreef:Haai schreef:paprikameisje2 schreef:verders voel ik me beebje al!!!! en je kan heeeeeeeel licht een bolling zien..
Zo, dat is volgens mij wel vroeg hé!Want hoever ben je nu ook al weer?
Ja, dat is erg vroeg. Hier voel ik nog niets, maar ben ook nog maar in de 18e week.
Over twee weken weer een echo... Ben benieuwd of ze kunnen zien of het een meid of jongen is.
wat voor 1 heb je aikongirl?
Het merk is Happy Baby. Het ziet er allemaal degelijk uit, dus heb er wel vertrouwen in.
*Annet* schreef:Koop geen goedkope buggy want dat zijn rotdingen.
Ik heb er een van Blokker voor 35 euro. Een nichtje ging wandelen met Danny en halverwege zeeg dat ding in elkaar. Liep dat kind met Danny in een half ingeklapte buggy. Elke keer is er wat met dat ding. Wordt hij zogenaamd "gemaakt" is het de volgende keer weer hetzelfde verhaal. Ik heb nu een duurdere besteld bij de babyzaak. Je voelt gelijk het verschil als je er een proefrondje mee maakt.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten