MissF schreef:Wat een droppie Evelien! Wat wordtie al groot zeg
Dorah, ik snap je wel, al dat alternatieve hoeft van mij ook niet zo, maar ik heb er ook neit mee te maken gelukkig. Ik denk dat als je kindje de hele dag huilt, dat je dolblij bent met elke oplossing. Hier heb ik blijkbaar een huisarts die me helemaal serieus neemt, en meteen medicijnen gaf tegen reflux, maar als dat het niet zou zijn of je huisarts doet er niks mee, dan lijkt me dat je toch verder zoekt en blij bent met alle hulp die je kunt krijgen.
Iemand enig idee waar ik nu nog een leuke meisjesjas maat 74 kan vinden? Ik hou van een beetje netjes, met van die dubbele knopen voorop ofzo. Bij de Hema hadden ze een keer hele leuke donkerblauwe (hingen er ook zo'n soort in rood/wit geblokt). Maar die kan ik nergens meer in 74 vinden. Frederiek groeit echt uit haar jas, maar ik kan niet slagen. Zo lastig. Nu ben ik misschien ook wel te kritisch hoor, qua model en qua prijs, maar misschien zijn er nog meer winkels waar ik heen kan?
Wij zijn vandaag een hele dag samen op stap geweest, zonder kids. Dat is soms ook wel erg lekker. Tussen de middag ergens geluncht, vanavond in de pizzeria gegeten, en tussendoor erg veel gewinkeldDat is zonder kids toch prettiger. EN zij hadden het fantastisch bij hun neven en nichten. Voor herhaling vastbaar
bij de Hema online hebben ze nog