Fijn dat het goed was Evelien! Toch weer een opluchting denk ik. En met een naar gevoel bij de vk weggaan herken ik niet, wel dat ik er weinig mee heb. Leuk om het hartje te horen, maar verder is het 'hoi, het gaat prima' en 'tot de volgende keer'. al vind ik ze stuk voor stuk erg aardig hoor, maar meer hoeft van mij niet. Nu merk ik wel dat ik me het prettigst voel bij de meest nuchtere, omdat ik mezelf daar wel in herken, maar ze mogen van mij allemaal bij de bevalling zijn, in het zkh krijg je toch allemaal onbekenden, en stonden er wel tig mensen om me heen, kon me allemaal niks schelen op dat moment

Zo, ik heb een paar uurtjes gewinkeld bij Ikea, maar het enige van het lijstje dat ik daar heb gekocht is een spiegel voor onze slaapkamer. Ik dacht dat ze er wel wiegdekentjes hadden, stond wel op de site, maar helaas niet gevonden. Nouja, morgen nog een middagje Utrecht, daar vinden we vast wel wat we nog nodig hebben, en anders ga ik wel een keer naar een babyzaak en stofjeszaak. Ik voel nu wel al mijn ledematen, na zoveel gesjok

Maar dat is ook wel logisch met zo'n buik natuurlijk.
Liefie, ik moet komende week nog 3 dagen, en de week er 1 gewone dienst en 1 dienst om te roosteren. Daarna zit het erop.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...