Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Evelien » 13 mei 2011 10:30

nou ja misschien bedoelen ze het niet zo maar ik ben nogal gevoelig voor feedback misschien is het dat wel.

De kleine lag lekker rustig te dobberen. En ze had gelijk de rug te pakken, dus dat was heel mooi. En ik moest wel heel hard lachen want ze ging vrij snel langs het geslacht. :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 10:33

Fijn dat alles goed lijkt evelien! Hebben ze je bloeddruk ook nog gecontroleerd?
Met een naar gevoel weggaan herken ik helemaal niet. Wat kan je fout doen? :-k
Ik voelde me juist enorm op m'n gemak bij de verloskundigen, echt bijna een feestje om naar toe te gaan. :lol:
Nu bij de gyn merk ik dat het veel afstandelijker is, vind het ook niet zo boeiend meer... maar dan nog steeds ga ik niet met een naar gevoel weg (alleen die paar keer dat elke arts iets anders zei werd ik wel een beetje gefrustreerd..)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 mei 2011 10:35

@Evelien En anders gewoon aangeven hoor bij de VK het is wel belangrijk dat jij je goed voelt bij hun. Toen ze bij ons het geslacht ging bekijken zei die vrouw kijk maar even de andere kant op. Op het echo formulier stond wel dat ze het geslacht gezien heeft echt heel apart dat zei gewoon weet wat wij krijgen.
Nog even een paar weekjes wachten en dan weten wij het ook.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 mei 2011 10:41

Ach ik ben zowieso al niet zo van al dat aanraken enzo. Het moet gebeuren. En alles verloopt goed en lekker. Heb eigenlijk weinig last van kwaaltjes (alleen moe, maar ach tsja dat vindt ik nog niet zo heel erg).

Ze hebben m'n bloeddruk niet meer gecontroleerd. Voel me nu wel stukken beter.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 10:46

Voor jullie blijft het een verrassing wat jullie krijgen dus?
Ben het helemaal met liefie eens, heel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij je verloskundige!

Fijn dat het qua bloeddruk beter gaat!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 mei 2011 10:53

Ik voel me wel op me gemak hoor, dat absoluut. Nou ja het blijft een verrassing maar wat we zagen.. :lol: Nee, met 100% kunnen we het niet zeker weten. We dachten iets kunnen zien. Maar we kunnen er ook helemaal naast zitten. kunnen dus alle kant nog op.

Ze legde echt alles heel goed uit en mooi uit.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 13 mei 2011 13:17

2011
Em Uitgerekend 27 januari Bevallen op 9 februari van zoon Jurre
Elvira Uitgerekend februari Bevallen op 11 februari van zoon Lukas
Mopje Uitgerekend begin maart Bevallen op 14 maart van zoon Jack
elsb Uitgerekend 13 maart Bevallen op 21 maart van zoon Jesse

AikonGirl Uitgerekend april en Bevallen op 13 april van dochter Femke
Parkiet Uitgerekend begin mei en bevallen op 7 mei van dochter Marrit

Babbeltje Uitgerekend 22 april en bevallen op .. mei van een zoon

Jannoek Uitgerekend 16 mei
Liefie Uitgerekend 28 mei
MissF Uitgerekend 24 juni
Jamillah Uitgerekend 20 juni
Schipje Uitgerekend 13 juli
Lammetje Uitgerekend 19 juli
NdW Uitgerekend augustus
gempa Uitgerekend augustus
vpk Uitgerekend 9 september
Evelien Uitgerekend 1 oktober
Dippie Uitgerekend 30 november
Ajl
Juffiejuf

Zo, even weer een update :wink:
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 mei 2011 13:47

3 mei is babbeltje bevallen van Thijs

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 13 mei 2011 13:53

Ik ben 2 september uitgerekend.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 14:34

Ben benieuwd hoe het liefie is vergaan bij de vk!?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 mei 2011 15:02

Fijn dat het goed was Evelien! Toch weer een opluchting denk ik. En met een naar gevoel bij de vk weggaan herken ik niet, wel dat ik er weinig mee heb. Leuk om het hartje te horen, maar verder is het 'hoi, het gaat prima' en 'tot de volgende keer'. al vind ik ze stuk voor stuk erg aardig hoor, maar meer hoeft van mij niet. Nu merk ik wel dat ik me het prettigst voel bij de meest nuchtere, omdat ik mezelf daar wel in herken, maar ze mogen van mij allemaal bij de bevalling zijn, in het zkh krijg je toch allemaal onbekenden, en stonden er wel tig mensen om me heen, kon me allemaal niks schelen op dat moment :D

Zo, ik heb een paar uurtjes gewinkeld bij Ikea, maar het enige van het lijstje dat ik daar heb gekocht is een spiegel voor onze slaapkamer. Ik dacht dat ze er wel wiegdekentjes hadden, stond wel op de site, maar helaas niet gevonden. Nouja, morgen nog een middagje Utrecht, daar vinden we vast wel wat we nog nodig hebben, en anders ga ik wel een keer naar een babyzaak en stofjeszaak. Ik voel nu wel al mijn ledematen, na zoveel gesjok :D Maar dat is ook wel logisch met zo'n buik natuurlijk.

Liefie, ik moet komende week nog 3 dagen, en de week er 1 gewone dienst en 1 dienst om te roosteren. Daarna zit het erop.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 13 mei 2011 15:10

Evelien, wat voor feedback kan je van een vk nou krijgen? Tenzij je bewust bezig bent je kind schade aan te richten (en dat lijkt me niet het geval bij jou :wink: ) is feedback niet op z'n plaats. Het enige wat ze (horen) te doen is je gerust stellen en info geven.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mei 2011 15:51

Dat je op zaterdagmiddag in Utrecht gaat lopen met een dikke toeter. Respect MissF. Ik werd pas echt g-e-k. Ik werd compleet nagestaard en voelde me er erg ongemakkelijk bij. :lol:
Als je trouwens echt baby dingen nog moet hebben kan je beter op meubelboulevard kanaleneiland zijn, daar zitten alle babyshops bij elkaar...

Ben het helemaal met je eens schipje! Kan me ook niet voorstellen wat voor feedback een verloskundige zou (moeten) geven...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 mei 2011 15:57

Fijn dat alles goed was Evelien.

Ik ben trouwens op 20 november uitgerekend. Vandaag heb ik niet zo'n goede dag, beetje te veel gedaan deze week denk ik. Ik ben enorm moe en misselijk vandaag en ik moet vanavond ook nog weg en morgen ook nog de hele dag. :(

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 mei 2011 16:00

Oh bah wat rot ajl :( Hoeveel werk jij eigenlijk nog? Dat je morgen nog moet werken?
Jannoek, bedankt voor de tip! Nouja, mijn man moet er iets afleveren en weer ophalen, en in die tussentijd willen we lekker even winkelen. Op zich gaat dat best, al ben ik nu wel op hoor, na een paar uur Ikea. Dus ik vermoed dat het tussendoor wel een terrasje wordt als het weer het toelaat ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”