Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Ik ben het wel een beetje met je eens, blompje. Maar boven alles vind ik wel: vraag het even aan ouders en als die nee zeggen, nou, dan stopt het. Dan niet een kind alsnog iets geven en dan zeggen 'dat mama zeurt'![]()
Maar zo af en toe iets lekkers, tja, dat doen wij zelf toch ook? Kindlief drinkt water, thee of Karvan Cevitam (ofzoiets), maar als er visite is ofzo, dan mag hij ook wel eens gewoon sap. Daar is toch weinig mis mee, denk ik dan. En ik ben echt helemaal dol op M&M's en op een verjaardag staan die er dan wel eens. Nou, dan mag hij er af en toe eentje pakken, prima. Maar hij vraagt het eerst en weet, dat hij met mate mag. Net als wij. Wij schrokken toch - hopelijk - ook niet zomaar een hele zak chips naar binnen (nou ja, in elk geval niet waar de kinderen bij zijn).
Maar over kleurstoffen: letten jullie daar echt op? Als kindlief een keer een M&M in zijn mond stop, dan denk ik echt niet meteen aan al die vreselijke kleurstoffen. Wel als hij bergen tegelijk naar binnen zou schrokken... maar een losse M&M?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten