Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:Wanneer is jullie verbouwing klaar, Sophie?
kwebbel schreef:ik ook niet! ik doe het veel liever zelf. En dat je tijd vrij moet maken voor het huishouden, tsja, join the club zou ik zeggen! En dat je daarbij ook kinderen hebt, is het echt zo lastig om die twee te combineren? Ik kan mij er zo moeilijk een voorstelling van maken......
kwebbel schreef:Sorry als ik aanvallend ben, ik kan mij er gewoon niets bij voorstellen. En iedereen om mij heen redt het namelijk ook prima met kinderen en het huishouden! Daarom ga je er onbewust automatisch van uit dat het goed te doen is. Maar uit de reacties blijkt dat het wel anders is. Maar nogmaals, ik kan er niet over oordelen want ik heb nog geen kinderen.
kwebbel schreef:Sorry als ik aanvallend ben, ik kan mij er gewoon niets bij voorstellen. En iedereen om mij heen redt het namelijk ook prima met kinderen en het huishouden! Daarom ga je er onbewust automatisch van uit dat het goed te doen is. Maar uit de reacties blijkt dat het wel anders is. Maar nogmaals, ik kan er niet over oordelen want ik heb nog geen kinderen.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 72 gasten