Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Sterkte met alle zieken! En natuurlijk met de kleintjes die naar de tandarts moeten.( niets ergers dan dat).
Volgens mij heerst het ook nog steeds. Hugo is ook al een week niet helemaal lekker,slaapt veel en jengelt meer dan anders. Normaal doet hij dat namelijk helemaal nooit. Nu heerst er ook van alles op het kdv, dus daar zal het wel aan liggen.
Hugo moet op dit moment zijn flessen af gaan bouwen. Ik zit nu op 4 flessen en eigenlijk moet hij naar 3 flessen. Het probleem is alleen dat hij niets tussendoor wil drinken.
s'Morgens krijgt hij pap 150cc opvolgmelk en bambix ( dan drinkt hij dus niets)
10.00 fruithap. Ik bied hem daarbij diksap of roosvice aan, maar beiden blieft hij niet. Soms een paar slokjes roosvice.
12.00 uur flesje opvolgmelk 210cc
15.30 uur flesje opvolgmelk 210cc
17.00 uur warm eten
20.00 uur laatste fles 210 cc met rijstebloem
Eigenlijk moet zn fles van 15.30 uur er af, maar hij drinkt verder niets.Hoe hebben jullie dat opgelost en wat drinken jullie kinderen tussendoor?
bloempie schreef:Gave foto´s haai! Wat een stoer ventje heb je toch!
Bij Thomas slaat de antibiotica gelukkig goed aan. Je ziet hem gewoon opknappen!
Doordat hij een aantal weken ziek is geweest en vaak ´s nachts er uit moest, vanwege spugen of diarree, is zijn hele dag/nachtritme verstoord. Iedere nacht wordt hij wakker en wil er dan uit, lekker bij ons in bed enzo.
Zat er vandaag helemaal doorheen met al die slapeloze nachten, dus nu hebben m´n ouders aangeboden komende nacht hun nachtrust op te geven, zodat manlief en ik even kunnen bijtanken. Héérlijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten