Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mar 2009 09:05

Zooo.... heb vanmorgen al gesport! 1000 keer gesprongen! Wel heerlijk gevoel om het 's ochtends al gedaan te hebben!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 mar 2009 10:23

Wauw, wat goed TJ! Ik heb mijn springtouw ook gevonden, en ga zo ook maar eens een poging wagen. Afgelopen week heb ik niks aan sport gedaan, dus ik denk dat ik ook niet erg veel afgevallen zal zijn, ben benieuwd morgenochtend!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 mar 2009 15:57

1000 sprongen om 9.00 's ochtends..... t is waar je voor kiest!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 mar 2009 19:01

8 uur zelfs :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 mar 2009 19:24

Wauw, ik heb er 200 gehad. Wel in twee etappes. Eerst 100, toen kwartier later nog 100. Morgen naar de 150 per keer ;)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 mar 2009 08:57

Hmm, een halve kilo kwijt afgelopen week. Valt tegen. Maar het zorgt ervoor dat ik met dubbele moed verder ga :D
Het is lekker weer, dus een eind wandelen straks, hometrainen en touwtjespringen. Dan moet het volgende week maandag goedkomen met de weegschaal :D

Succes allemaal!

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 09 mar 2009 10:44

Een halve kilo afvallen per week is best goed hoor MissF! Als het te snel eraf gaat heb je veel meer kans op het beruchte jojo-effect :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 09 mar 2009 19:00

halve kilo is inderdaad prima!

vanavond 1400 sprongen!! :-oo

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 mar 2009 22:32

WauW! Wat super zeg!
Waar heb jij zo'n springtouw vandaan? Ik zie ze wel op marktplaats gezien, maar dan betaal je zoveel verzendkosten

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 mar 2009 23:25

Vroeger, als kind, heb ik ook een keer zo'n springtouw gehad. Die kwam gewoon bi een speelgoedwinkel vandaan. Daar zullen ze ze vast wel hebben.

Wij hopen maandag met SB te beginnen. Ik heb het twee jaar geleden ook gedaan, ben toen 15 kilo afgevallen. Die zitten er inmiddels al weer aan... :oops:
Wel let ik goed op dat ik niet te weinig zout binnen krijg, ik ging toen bijna van de kaart. Mijn bloeddruk was namelijk op een gegeven moment 75/53 en toen had ik al zoute groentesoep en een stel dropjes op... Die is dus veel lager geweest. Dus zodra ik me flauw ga voelen, zorg ik toch echt wel dat ik wat zout binnen krijg...
Afbeelding

SamanthaH
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor SamanthaH » 10 mar 2009 09:48

MissF schreef:Wauw, ik heb er 200 gehad. Wel in twee etappes. Eerst 100, toen kwartier later nog 100. Morgen naar de 150 per keer ;)

Je bent dus toch begonnen!!! En valt het mee met het gebonk (burenoverlast)??

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 mar 2009 11:08

Nee helemaal niet. Ik spring op mijn sokken en op mijn tenen, en heb nu een stoffen touw. Daar hoor je niks van. Maar ik ga op zoek naar een met teller, maar ik wil wekl graag een stoffen, omdat die van plastic denk ik wel herrie maken. Jij ook al begonnen?

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 10 mar 2009 13:19

Ik ben ook weer begonnen! Ik houd mn eigen dieet haha. Dwz geen koek,snoep,chips etc maar alleen maar gezonde producten en voor de rest normaal eten. Ben benieuwd :)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 10 mar 2009 18:00

Lorijntje schreef:Ik ben ook weer begonnen! Ik houd mn eigen dieet haha. Dwz geen koek,snoep,chips etc maar alleen maar gezonde producten en voor de rest normaal eten. Ben benieuwd :)

Hier nog één.
Zaterdag en zondag wel een zefgebakken (gezonde) muffin genomen. En in de kerk een meller (die kon ik niet weerstaan)
Was een halve kilo afgevallen van de week. Terwijl ik tegen m'n maandelijkse periode aanhing waardoor ik altijd zwaarder ben door het vochtvasthouden enzo.

Het valt me weer op dat je als geen zoetigheid enzo eet je er ook neit meer zo naar snakt. Je lichaam went er aan.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

*Annette*
Majoor
Majoor

Afslanken (deel 3)

Berichtdoor *Annette* » 10 mar 2009 20:43

Hier doe ik dat ook zo... Heel af en toe neem ik wel n klein koekje bij de thee of n snoepje. Dan kan ik de verleiding gewoon echt niet weerstaan :oops:. Op zondag heb ik wel gewoon n koek en wat chips op, maar zelf heb ik altijd zoiets van als je echt niets van jezelf mag, dan is het gewoon heel moeilijk vol te houden.

Vanmorgen woog ik 66kg. Vanmiddag was ik bij een vriendin zegt ze, je bent wel afgevallen hè, ow... Wil in ieder geval nog wel van me buikje af, die zit me gewoon nog in de weg. Nog minimaal 3kg, nog maximaal 6kg.

Vorig jaar kocht ik n rokje maat M, had best wel moeite om hm om me kont te krijgen magoed ik vond hem leuk en toch gekocht, later zat die gewoon goed. Nu behoorlijk ruim, en heb 2 week geleden hetzelfde rokje gekocht in maat S :).

Binnenkort maar eens even een aantal zomerrokken passen, afgelopen zomer paste ik vaak s of 36. Wil ze in ieder geval van de zomer nog wel passen... anders dikke motivatie om hard door te gaan.

Zaterdag ook eens begonnen met springtouwen, alleen ik om niet verder als 100... En moet het echt 's morgens of overdag doen, 's avonds is m'n energie op en dan moet ik echt oppassen dat ik niet door m'n benen zak (m'n energiegehalte is telaag, heb maar 60% energie). Nu maar 2 a 3 keer per dag 100 sprongen. Maar proberen langzaam op te bouwen.

Om even terug te komen op het veel (water) drinken, ik heb echt altijd gemeend dat veel drinken hielp bij afvallen :oops:. Magoed ik drink best wel veel, drink gerust 3 glazen thee achter elkaar leeg. Of 2 glazen water. Maar 'moet' nu minimaal 3 liter water drinken op n dag i.v.m. me nieren.

Op een dag drink ik gerust;
Ontbijt 2 glazen thee
1 glas water met medicijnen
Koffietijd 2 a 3 glazen thee
Tussendoor 2 glazen water/fris
Eten 2 bekers melk
Tussendoor 2 glazen water
Theetijd 2 a 3 glazen thee
Tussendoor soms 2 glazen water/fris
Koffetijd 2 a 3 glazen thee
Soms nog een glas fris
1 glas water met medicijnen

Hopelijk word het snel weer mooi weer, geen regen ed. Kan ik dagelijks m'n rondje van n uur ook weer lopen. Ga toch echt niet met de hond onder de paraplu :wink:.

Iedereen weer heel veel succes!
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”