Werken in de zorg... (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 nov 2008 21:51

Zonder Croc's blijf ik ook wel tussen m'n rem en gas hangen...Had 'k laatst, dr ontstond een file, dus ik moes tremmen, bleef m'n voet tussen 't gas en de rem hangen :shock: Dan hebbie 't wel ff benauwd ;-)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 nov 2008 08:08

ik heb gisteren mijn ontslagbrief geschreven en afgeleverd op het kantoor. k Ben benieuwd.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 nov 2008 08:14

Spannend!

Op moment ben ik druk bezig een verhuizing voor te bereiden. Vanaf volgende week woensdag hebben we 9 bewoners en 's avonds nog steeds 1 personeelslid. Dus dat wordt aanpoten.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 nov 2008 12:05

Evelien schreef:ik heb gisteren mijn ontslagbrief geschreven en afgeleverd op het kantoor. k Ben benieuwd.
waarom ging je ook alweer weg ? (als het niet te persoonlijk is)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 nov 2008 14:14

om lichamelijke klachten.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 21 nov 2008 19:47

Evelien schreef:ik heb gisteren mijn ontslagbrief geschreven en afgeleverd op het kantoor. k Ben benieuwd.

Spannend Evelien, maar wel knap dat je gekozen hebt voor je zelf.
Wat ga je nu doen? je wilde toch gast ouder worden of heb ik dat mis?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 nov 2008 23:02

Tjsa wat is knap, ik loop tegen zoveel zaken aan dat ik niet meer met plezier werk (kantoor en m'n lichaam die me in de steek laat). Dus na maanden denken heb ik de knoop door gehakt (mede door m'n vriend).

ik ga waarschijnlijk eerst een gezinnetje helpen waar de moeder in januari/februari geopereerd wordt en niet voor haar kind mag zorgen (de eerste weken) dat gezin ga ik helpen. En dan zie ik wel weer verder.

Misschien vrijwilligerswerk, maar dan wel opbouwend. Maar het is nog niet zeker.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 nov 2008 13:27

wel heftig! Maar ben je dan niet gedeeltelijk afgekeurd ofzo?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 nov 2008 13:30

Leuk, om een gezin te gaan hebben, hoe oud is het kindje?

Ik ga maandag een avond dienst invullen in een andere wijk,
Ik ben echt heel benieuwd omdat ik de clienten niet ken en ook de wijk niet. Dus ik heb maar een plattegrondje gemaakt en de straten gemarkeerd waar ik moet wezen. En een tom tom mee, dus moet haast wel lukken :wink:

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 22 nov 2008 14:20

Ik werkte pas weer eens na een half jaar op een voor mij onbekende afdeling in het verzorgingstehuis. Echt heel irritant want ik wist niet zoveel natuurlijk aangezien ik de bewoners niet ken en mis de routine. Ik werd echt nerveus van de zusters die al maar liepen te zeuren in de zin van: ben je NOG STEEDS met die vrouw bezig? HOEVEEL MOET JE ER NUUUU NOG? etc..Ik dacht: ligt dit aan mij?? Maar weet wel dat het komt omdat ik daar gewoon nooit werk maar dat lijkt me toch logisch...Ik vond het in ieder geval super irritant. Ze moeten toch blij zijn met een oproepkracht? :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 nov 2008 14:36

Lorijntje schreef:Ik werkte pas weer eens na een half jaar op een voor mij onbekende afdeling in het verzorgingstehuis. Echt heel irritant want ik wist niet zoveel natuurlijk aangezien ik de bewoners niet ken en mis de routine. Ik werd echt nerveus van de zusters die al maar liepen te zeuren in de zin van: ben je NOG STEEDS met die vrouw bezig? HOEVEEL MOET JE ER NUUUU NOG? etc..Ik dacht: ligt dit aan mij?? Maar weet wel dat het komt omdat ik daar gewoon nooit werk maar dat lijkt me toch logisch...Ik vond het in ieder geval super irritant. Ze moeten toch blij zijn met een oproepkracht? :)

Gezellige collega's heb je dan wij zijn juist altijd giga blij met oproepkrachten en zijn er ook erg lief voor zodat ze vaker bij ons willen werken :D
Drukke route gehad vanmorgen er was een collega ziek en die had een flinke lijst dus om 12.30 was ik nog iemand aan het verzorgen. Maar het is allemaal goed gekomen en ik kom daardoor weer aan 8 overuren deze week :8>

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 22 nov 2008 15:01

Ik werd vanmorgen ook weer gebeld voor een dienst voor vanavond. Dus niet gedaan. Werk al belachelijk veel en ben nu even druk in de familie ook nog en dat gaat voor.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 nov 2008 15:02

Vind ik ook! Ik ben ook niet te beroerd dat ik overwerk of extra werk maar toch...... fam. gaat voor !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 nov 2008 17:39

kwebbel schreef:wel heftig! Maar ben je dan niet gedeeltelijk afgekeurd ofzo?

nee.

Maar goed dit is gewoon goed en heb er al heel lang over na zitten denken om die stap te nemen. Voor het geld hoef ik het niet te doen. Me vriend ziet me liever gelukkig dan dat ik met veel pijn en moeite aan het werk ben.

Christien, het kindje is vandaag 1 jaar geworden. Ik werk er al 1 keer in de week in de huishouding bij hen. Het is meestal het ochtend ritueel wat ik moet uitoefenen tot de moeder of schoonmoeder komt.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 nov 2008 18:05

Leuk Evelien, dat je in het gezin al bekend bent. Dan hoef je ook niet meer aan elkaar te wennen. Gefeliciteerd met de verjaardag, leuke leeftijd 1 jaar.

Terug naar “Archief”