Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:geniet maar drink met mate![]()
Markie schreef:Gerdien B. schreef:geniet maar drink met mate![]()
Geen glazen maar vate...
Ik kon er 'vroeger' vrij goed tegen. Een 3/4 fles wodka had ik weinig moeite mee. De laatste jaren drink ik echter alleen maar bij hoge uitzondering. Heb nogal snel last van een kater![]()
Sterke drank hou ik meer van dan van bier. Soms als het warm is drink ik welles een biertje maar verder eigenlijk nooit.
essieee schreef:Markie schreef:Gerdien B. schreef:geniet maar drink met mate![]()
Geen glazen maar vate...
Ik kon er 'vroeger' vrij goed tegen. Een 3/4 fles wodka had ik weinig moeite mee. De laatste jaren drink ik echter alleen maar bij hoge uitzondering. Heb nogal snel last van een kater![]()
Sterke drank hou ik meer van dan van bier. Soms als het warm is drink ik welles een biertje maar verder eigenlijk nooit.
Staat me iets van bij dat je vriendin er ook zo goed tegen kan...toch???
Markie schreef:Optimatus schreef:Gerdien B. schreef:Durf je hem eerder zelf niet te proeven?
Jawel, maar wellicht dat Markie en ik de drank in een verzoenend onderonsje soldaat kunnen maken.
Haha, das goed! Ik lust m wel. Weet alleen niet of ik er zo goed tegenkan
Optimatus schreef:Markie schreef:Optimatus schreef:Gerdien B. schreef:Durf je hem eerder zelf niet te proeven?
Jawel, maar wellicht dat Markie en ik de drank in een verzoenend onderonsje soldaat kunnen maken.
Haha, das goed! Ik lust m wel. Weet alleen niet of ik er zo goed tegenkan
In het kader "gelijk wij ook wij vergeven onze schuldenaren" stel ik voor dat wij samen, op een meeting, een glas Slibovitsj nuttigen.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 28 gasten