Moderator: Moderafo's
eddywally schreef:Beste Henk,
zit er goed uit alleen ik zou er wel een logo van refoweb in plaatsen, zodat je kan linken naar verschillende onderdelen van refoweb, bijvoorbeeld het forum/chat of andere refoweb gerelateerde zaken.
eddywally schreef:Beste Henk,
zit er goed uit alleen ik zou er wel een logo van refoweb in plaatsen, zodat je kan linken naar verschillende onderdelen van refoweb, bijvoorbeeld het forum/chat of andere refoweb gerelateerde zaken.
aurora schreef:Als ik een vraag heb geopend, en door middel van de 'vorige' knop terug ga naar het overzicht, kom ik niet terecht bij de meest recente vragen, maar ergens bij één van 28 januari. Erg vervelend, nu moet ik elke keer afsluiten en weer opnieuw beginnen. Kan dat verholpen worden? (of zit ik gewoon te klungelen?)
edge schreef:Een ander punt is de nummering van de vragen. Ook ik zou die graag terugzien; het refereert wat makkelijker (al werkt het geven van de datum en de naam van de predikant natuurlijk ook wel, maar het is toch iets minder handig).
henkie schreef:De nummering is inderdaad handig en het liefst hadden we dat ook behouden. Voor het bijhouden is dat alleen niet zo makkelijk. Als we het handmatig zouden plaatsen betekent dat ook dat alle nummers handmatig aangepast moet worden als er ergens een fout gemaakt wordt. Laat je het automatisch doen dan zorgt dit voor problemen als er per ongeluk een verdwijnt of er een dubbel geplaatst wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten