80% van de christenen moet bevrijd worden??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lizzz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor lizzz » 15 aug 2003 11:15

ik zit zo eens te denken, hoe veel lijden wij nog, om Christus? Is dat misschien ook niet een teken dat wij christenen ver van Christus af zijn?

En zou het niet donker zijn, in de laatste dagen voor Christus' wederkomst?

En wat thedude zegt, alles is Goddelijk, helemaal mee eens. En op wat voor manier!
(dat maakt ons toch onkwetsbaar! :D )
"That's noise!" some shrieked.

"That's life," Cage shrugged.

Thedudehimself
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Thedudehimself » 15 aug 2003 11:39

lizzz schreef:ik zit zo eens te denken, hoe veel lijden wij nog, om Christus? Is dat misschien ook niet een teken dat wij christenen ver van Christus af zijn?

En zou het niet donker zijn, in de laatste dagen voor Christus' wederkomst?

En wat thedude zegt, alles is Goddelijk, helemaal mee eens. En op wat voor manier!
(dat maakt ons toch onkwetsbaar! :D )

Het kan inderdaad een voorteken zijn van de grote wederkomst, maar ook van een kleine wederkomst (Opwekking). Bij je laatste opmerking moest ik denken aan een boek 'The Power and the Glory'. Gaat over een priester die gevangen is genomen in een Middenamerikaans land om zijn geloof... hoe het precies zit weet ik niet, tijd geleden gelezen. Maar dat was ook het antwoord wat hij uitsprak tegen zijn gevangenbewaarder: u kunt mij lichamelijk breken. Maar ik bezit een geestelijk, hemels koninkrijk een wezenlijk koninkrijk waar u geen zeggenschap over hebt. For thy is the Kingdom, the Power and the Glory, forever and ever. Amen!

Er zit zo'n enorme kracht in die woorden! We zijn onkwestbaar want Onze Vader in de hemel regeert over ons.
Ik geloof in een God die niet doet wat ik wil!

Terug naar “Archief”